Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom możliwość funkcjonowania pod soft brandem w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay CollectionSM by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western), a także upscale oraz upper upscale (BW Premier
Collection®).
– Cieszymy się, że możemy zaproponować kolejną markę dedykowaną hotelarzom, którzy chcą funkcjonować niezależnie, ale szukają również zalet płynących ze współpracy z siecią o globalnym zasięgu. Wierzymy, że BW Signature Collection by Best Western będzie odpowiedzią na ich oczekiwania – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Pierwszy Sure Hotel by Best Western w Polsce zostanie otwarty w Poznaniu przy ulicy Paderewskiego 1. Zaoferuje 40 komfortowych pokoi. Brand Sure, który wprowadzono na rynku amerykańskim pod koniec 2016 r., spotkał się z bardzo dobrym odbiorem ze strony hotelarzy. Plany obejmują otwarcie ponad 100 hoteli, które zadebiutują w najbliższym czasie.