Beztroska bez kresu w sercu stolicy

Autor tekstu: , Data publikacji:

Wizyta w Warszawie? Służbowo czy dla przyjemności? A może tego rodzaju dystynkcja to dla ciebie niuans, którym nie warto zaprzątać sobie głowy? Odkryj Golden Tulip Warsaw Centre – miejsce stworzone dla ludzi, którzy w pracy i po pracy grają na własnych zasadach.

Zlokalizowany tuż obok placu Zawiszy czterogwiazdkowy hotel Golden Tulip Warsaw Centre zaprojektowano zgodnie z filozofią „Playtime. Anytime”, w myśl której praca z zabawą zawsze chodzą w parze. Choć marka Golden Tulip w minionym roku świętowała 60. urodziny, to figlarny nastrój jej nie opuszcza. Wciąż przełamuje schematy i oferuje swoim gościom coś więcej niż wygodny nocleg w czterogwiazdkowym standardzie. Jej globalne portfolio liczy już 155 hoteli – od Porto po Szanghaj, więc ma skąd czerpać inspiracje do tego, by zawsze mile zaskoczyć czymś nowym i niespodziewanym, ale otwartość i upodobanie do eksperymentów to cechy charakteru, które zabrała ze sobą w świat z kraju swego pochodzenia – Holandii. Golden Tulip Warsaw Centre czerpie z tych doświadczeń pełnymi garściami. Po zakończonej w 2022 roku wielkiej metamorfozie hotel pokazał nowe oblicze jako prawdziwy ambasador swojej marki oraz flagowy obiekt sieci Louvre Hotels Group w Polsce. Razem z mieszczącymi się w tym samym budynku hotelami Campanile i Première Classe oraz przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex współtworzy prawdziwy hub hospitality w sercu stolicy. O idei przyświecającej temu miejscu opowiada dyrektorka obiektu Iwona Janosiewicz.

– Chcemy, by nasi goście cieszyli się niczym niezakłóconą beztroską. Hasło „Playtime. Anytime” to obietnica swobody. Każdy sam przecież definiuje, czym jest dla niego dobra zabawa. Naszym zadaniem jest sprawić, by odwiedzającym nas podróżnikom nic nie przeszkadzało w czerpaniu radości z życia – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager warszawskiego kompleksu Louvre Hotels Group.

Jak na cztery gwiazdki to…

Przemierzając Aleje Jerozolimskie, trudno przeoczyć budynek przy ulicy Towarowej 2, a do takiego spaceru zachęca lokalizacja hotelu. Jeśli przybyło się do stolicy z lekkim bagażem na pokładzie pociągu zatrzymującego się na stacji Warszawa Centralna, to wystarczy kwadrans, by na własnych nogach zameldować się w hotelowej recepcji, a podczas spaceru – wczuć w rytm metropolii. Warto jednak sprawdzić, czy nasz pociąg nie zatrzymuje się też na nowiutkim dworcu Warszawa Główna, bo wówczas Golden Tulip Warsaw Centre będzie na nas czekał dosłownie po drugiej stronie ulicy. Oczywiście w sąsiedztwie nie brak środków transportu publicznego i taksówek, a zmotoryzowanych gości z pewnością ucieszy to, że w hotelu znajdą prywatny parking podziemny na 160 miejsc – niezła gratka w centrum Warszawy. Od Lotniska Chopina obiekt dzieli zaledwie osiem kilometrów.

Na progu uwagę zwracają miski dla kudłatych gości. Od razu wiadomo, że wchodzi się do miejsca przyjaznego zwierzętom. Firmowe gadżety dla czworonogów to niejedyny detal, który przykuwa wzrok. Gdzie nie spojrzeć, tam w oko wpada coś… innego: tu kolorowa plansza do gry w kapsle, tam interaktywna instalacja artystyczna ze złotymi tulipanami, a to pracownica hotelu przemyka przez lobby w żółtych trampkach, a to w słońcu błyska zwariowany tandem w holenderskim stylu – z żółtą ramą, kremowymi oponami i podpisem: „Discover the world’s smallest social network”. Hasło jak najbardziej na miejscu, bo od pierwszych chwil ma się poczucie, że wkroczyło się w przestrzeń zaprojektowaną z myślą o budowaniu społeczności.

W hotelowym lobby panuje loftowy klimat. Obok ścian z surowej czerwonej cegły jest też sporo elementów z proszkowanej na czarno stali, kontrastujących z bielą kolumn podpierających dekoracyjny sufit. Ta część komponuje się świetnie z błękitną ścianą naprzeciw recepcji oraz z posadzkami i regałami z drewna w naturalnym kolorze. Wystrój uzupełniają potężne zielone fikusy i nowoczesne meble o prostych formach. Nie zabrakło tu z jednej strony dużego stołu do wspólnej pracy, z drugiej zaś stolików kawowych otoczonych przez wygodne fotele i sofy. Kuszą zwłaszcza te ustawione w przytulnym kąciku z kominkiem elektrycznym – coś dla tych, którzy lubią cieszyć się prywatnością pośród ludzi.

Pojawia się myśl, która wielu gościom towarzyszy już do końca pobytu i sprawia, że wracają po więcej: Golden Tulip Warsaw Centre to nie jest typowy miejski hotel w czterogwiazdkowym standardzie…

Tak się żyje!

Niderlandzkie inspiracje w Golden Tulip Warsaw Centre nie kończą się wraz z opuszczeniem lobby i przejażdżką windą na jedno z pięter, gdzie rozmieszczono w sumie 143 hotelowe pokoje. Po wyjściu na korytarz trudno oprzeć się wrażeniu, że oto znaleźliśmy się pośrodku amsterdamskiej uliczki. Wkoło ceglane mury, a w nich ciemne drewniane drzwi niczym wejścia do kamienic. Intrygujące grafiki z detalami warszawskiej architektury przypominają nam jednak, że chyba nadal jesteśmy w polskiej stolicy, a wszelkie wątpliwości w tym względzie znikają już zupełnie po wejściu do pokoju, z którego roztacza się imponujący widok na nowoczesną, wielkomiejską infrastrukturę.

Wewnątrz panuje harmonia stylu i funkcji. Nic nie jest tu przypadkowe. Strefy pracy i wypoczynku tworzą organiczną całość, na którą składają się część sypialna z łóżkiem, część wypoczynkowa z fotelami i stolikiem kawowym, stanowisko robocze oraz otwarta garderoba i łazienka z prysznicem lub wanną. Każdy pokój wyposażono w telewizor, ekspres do kawy i zestaw do parzenia herbaty, a także sejf, lodówkę i suszarkę do włosów. Gość znajdzie tu wszystko, czego potrzebuje, by wypocząć i nabrać sił na jutrzejszą przygodę.

Hotel oferuje też pokoje typu executive o podwyższonym standardzie, wyposażone w dodatkowe udogodnienia w cenie noclegu, takie jak minibar z napojami i przekąskami, żelazko, deska do prasowania, waga łazienkowa oraz zestaw kosmetyków Rituals. Poza tym do wyboru jest zlokalizowany na najwyższym piętrze apartament, a także możliwość rezerwacji dwóch standardowych pokoi połączonych wewnętrznymi drzwiami. To idealne rozwiązania dla osób podróżujących w większym gronie lub potrzebujących nieco większej przestrzeni.

Relaks w zaciszu pokoju to zawsze dobra opcja, ale zanim opatulimy się w hotelowy szlafrok i wciągniemy na stopy hotelowe papcie (te mogą okazać się zbędne dzięki podgrzewanej podłodze!), warto zajrzeć na poziom −1, gdzie mieści się siłownia wyposażona w maszyny do treningu typu cardio i siłowego oraz wolne ciężary, a także wygodną szatnię i saunę ze strefą chilloutu. Dostaniemy się tu o dowolnej porze za pomocą tej samej karty, którą otwieramy pokój.

Biznes… jak nigdy

W centrum konferencyjnym, połączonym z lobby fantazyjnymi spiralnymi schodami (można też wjechać windą!), wita nas jasne i przestronne foyer, w którym odbywają się przerwy kawowe. Poza tym zorganizowano tu strefę coworkingową i oddzielną recepcję. Uczestnicy wydarzeń mają stąd wyjście na słoneczny taras oraz bezpośrednie przejście do sal. Tych jest w sumie osiem, każda z dostępem do światła dziennego, opcją zaciemnienia i pełnym wyposażeniem multimedialnym. Trzy mniejsze sprawdzą się jako boardroomy czy sale negocjacyjne. Pozostałe mają większe gabaryty, a dodatkowo, dzięki systemowi ścian przesuwnych, można je łączyć tak, by stworzyć przestrzeń dla naprawdę imponujących wydarzeń. Centrum konferencyjne Golden Tulip Warsaw Centre bez trudu obsłuży imprezę dla nawet 300 uczestników.

Działanie z takim rozmachem nie byłoby możliwe bez zaangażowania hotelowego zespołu MICE. Organizatorzy i uczestnicy mogą liczyć na troskliwą opiekę ze strony pracowniczek i pracowników, którzy zadbają o najdrobniejszy szczegół – od doboru krzeseł we właściwym kolorze dla każdej grupy aż po dopilnowanie, by nikomu nie zabrakło słynnego czarnego ołówka Golden Tulip z zabawnym napisem, od którego zaczyna się tak wiele kuluarowych rozmów. Zdaniem dyrektorki sprzedaży Emilii Gajdy twórcze podejście do organizacji wydarzeń to największy wyróżnik Golden Tulip Warsaw Centre.

– Uwielbiamy zaskakiwać gości kreatywnymi drobiazgami. Czasem jednak to klienci przychodzą do nas z naprawdę nietypowymi pomysłami na eventy. Dla nich mamy coś specjalnego: Patio Mixology – mówi Emilia Gajda, dyrektorka sprzedaży warszawskiego kompleksu Louvre Hotels Group.

Zabawa? Jak zawsze!

Koktajlbar Patio Mixology to serce przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex, obejmującej jeszcze dwa koncepty gastronomiczne: comfort foodową restaurację Tulipe oraz street foodową The Loft. Całość znajduje się na parterze obiektu, z wejściem przez lobby hotelu Golden Tulip. Tutaj dobrze miksują się smaki i ludzie, a idea eatertainment, czyli łączenia pysznego jedzenia z pyszną zabawą, zamienia się w realne doświadczenie.

W klimatycznym wnętrzu Patio Mixology goście mogą spędzać czas przy kawie wypalanej na specjalne zamówienie lub autorskim koktajlu przygotowanym przez wytrawnych miksologów obsługujących jeden z lepiej zaopatrzonych barów w stolicy. Szczególnie wieczorem rozproszone oświetlenie tworzy pod przeszklonych sufitem wprost magiczną atmosferę, która wspaniale komponuje się z dźwiękami granej na żywo muzyki lub obrazami wyświetlanymi na wielkim projektorze. Szefem jest tu Arkadiusz Białkowski, który dba o szczególny charakter tego miejsca.

To przestrzeń otwarta na ludzi. Nie tylko na hotelowych gości, lecz także na miasto. Świetnie sprawdza się też jako zapierająca dech w piersiach sala eventowa. Myślę, że Patio Mixology na nowo zdefiniowało ideę baru hotelowego – dodaje Arkadiusz Białkowski, Bar Manager w Patio Mixology

Patio Mixology tworzy zgrany duet z restauracją Tulipe. Czas płynie tu nieśpiesznie – od obfitych bufetów śniadaniowych o poranku aż po wykwitną kolację à la carte. Pracując nad menu, szef kuchni Marcin Małecki stawia na twórczą zabawę sztuką kulinarną. Podkreśla też znaczenie stylu obsługi w kreowaniu doświadczenia gości. – W Tulipe celebrujemy każdy posiłek, bo przecież tak wiele z tego, co sprawia nam w życiu najwięcej radości, wiąże się z jedzeniem – mówi Marcin Małecki, Executive Chef restauracji Tulipe

Przestrzeń The Complex sprawia, że Golden Tulip Warsaw Centre to coś więcej niż hotel. To produkt kompletny. Od noclegu podczas podróży służbowej lub urlopu po kreatywny event – tutaj goście i partnerzy biznesowi zawsze mogą liczyć na beztroskę bez kresu w sercu stolicy.

Info
143 pokoje, 8 sal konferencyjnych, siłownia, sauna, parking podziemny na 160 miejsc250 m do stacji Warszawa Główna, 1 km do stacji Warszawa Centralna, 8 km od Lotniska Chopina

kontakt
Golden Tulip Warsaw Centre**** ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa, tel.: +48 22 582 75 00
e-mail: fo@goldentulipwarsawcentre.com, warsaw-centre.goldentulip.com

art. sponsorowany

GALERIA ZDJĘĆ