Four Points zlokalizowany jest w sercu biznesowej części Warszawy, przy ul. Suwak 7b, w pobliżu wielu biurowców Mokotowa. W swojej stylistyce stawia na ponadczasowy, klasyczny design połączony z nowoczesnymi dodatkami i rozwiązaniami. Wnętrza zostały zaprojektowane w stylu modern vintage i nawiązują do osiągnięć czołowych projektantów dawnej Warszawy. 190 stylowo urządzonych pokoi zostało wyposażonych m.in. w wygodne łóżka Four Points by Sheraton Comfort Bed, 55-calowe telewizory z modułem Chromecast i aplikacjami typu Netflix i Youtube, szybki i bezpłatny dostęp do Internetu oraz nowoczesne udogodnienia typu mobile key i mobile check in.
W hotelu zaprojektowano pięć nowoczesnych sal konferencyjnych, które mogą pomieścić do 250 osób. Wszystkie mają dostęp do światła dziennego i są wyposażone w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny. Wyróżnikiem i atutem hotelu jest Restauracja & Bar Suwak 7, która oferuje szeroki wybór lokalnych piw kraftowych.
– Bardzo się cieszymy, że udało nam się wprowadzić na polski rynek markę Four Points – mówi Rafał Abramczyk, CEO hotelAG. – Zdecydowaliśmy się na ten brand grupy Marriott, ponieważ kieruje on swoją ofertę głównie do gości biznesowych, a to właśnie tacy są zainteresowani powstaniem hotelu w biurowym centrum Mokotowa. Nie dokonalibyśmy tego, gdyby nie fantastyczny, zaangażowany i profesjonalny zespół hotelu, dzięki któremu nasi goście mogą zawsze cieszyć się relaksującym pobytem u nas – dodaje Rafał Abramczyk.
Inwestorem hotelu jest spółka Mokotów Business & Airport Hotel, wchodząca w skład grupy inwestycyjnej realizującej również budowę hotelu Seaside Park Kołobrzeg, a w dalszym etapie planującej budowę hotelu w Zakopanem. Wszystkimi projektami, na zasadzie asset&project management, zarządza grupa doradcza hotelAG.