Nie da się ukryć, że ostatnie lata biznesowego życia upłynęły pod znakiem konferencji i wydarzeń biznesowych, które łączą ze sobą różne poglądy na rynek, stanowią świetne pole do wymiany spostrzeżeń i doświadczeń oraz okazują się być idealnymi okazjami do biznesowego networkingu i nawiązywania nowych kontaktów.
Dlaczego jednak to hotel jest najlepszym miejscem do zorganizowania podobnego wydarzenia? Czemu nie wybrać oddzielnej sali konferencyjnej, która przecież z założenia ma służyć do tego typu rzeczy? Odpowiedź jest prosta: hotele zaczęły budować w swoich obiektach sale konferencyjne, a jako miejsca bardzo prestiżowe skupiają wokół siebie dużo uwagi.
Pamiętaj, że konferencja może trwać więcej niż jeden dzień!
Wielu organizatorów wydarzeń biznesowych często zapomina, że dobra konferencja to taka, która nie jest przeładowana programem w czasie i ma przemyślany plan wydarzeń i prelekcji. Trudno jest „upchnąć” w ciągu kilku godzin tylko jednego dnia wszystko, co chcielibyśmy przekazać naszym Gościom. Dlatego właśnie warto decydować się na eventy 2-3 dniowe, w ciągu których na pewno zdążymy zaprezentować wszystkie atrakcje i dać dużo luzu naszym słuchaczom na to, by mogli nową wiedzę przyswoić, przemyśleć i wyciągnąć z niej wnioski.
Do takiego modelu konferencji hotel wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Noclegi będą przy kilkudniowym wydarzeniu przecież obligatoryjne.
Musisz wiedzieć, że prawdziwym faux pas jest dziś niezaoferowanie poczęstunku
Mówi się, że głodny uczestnik jest zupełnie nieobecny. Warto podczas naszego wydarzenia zaplanować kilka przerw kawowych – czy to na kawę, herbatę, obiad czy po prostu – na papierosa. Dzięki chwili wytchnienia nasi Goście nie będą zmęczeni aktywnym uczestnictwem w prelekcjach i będą mieli więcej energii na to, by współpracować z nami do końca dnia. Dodatkowo taki wolny czas stanowi świetną okazję do poznawania nowych ludzi i poszerzania naszych kontaktów biznesowych. Goście na pewno docenią taką formę networkingu.
I znowu hotel najlepiej sprawdzi się podczas organizowania wydarzenia z przerwami i poczęstunkiem. Warto bowiem zaznajomić się menu proponowanym przez przyhotelową restaurację. Bardzo często dla imprez zorganizowanych układa się specjalną ofertę.
Hotel będzie wygodniejszy dla naszych Gości
Nie da się ukryć, że hotele zazwyczaj położone są w miejscach łatwo dostępnych, do których dotarcie nie jest utrudnione. Idealną lokalizacją są centra dużych i wielkich miast, z których blisko jest zarówno do stacji PKP czy lotniska. Obiekty hotelowe dodatkowo posiadają własne garaże i parkingi monitorowane dla zmotoryzowanych uczestników. Nikomu więc nie będzie sprawiało problemu przyjechanie ulubionym środkiem transportu. Partnerem artykułu jest Hotel Nadmorski, oferujący obiekty konferencyjne w Gdyni.