Nowa stacja radiowa dla miłośników wypraw

Autor tekstu: , Data publikacji:

Sonos i The North Face rozpoczynają współpracę, której efektem jest nowa stacja radiowa Never Stop Exploring. Znajdują się na niej treści przygotowane wspólnie ze wspinaczami podczas wypraw do Peru, Etiopii czy na Alaskę.

– Wraz z dodaniem do rodziny produktów Sonos Roama, czyli naszego pierwszego prawdziwie przenośnego głośnika, szukaliśmy partnera, który pomógłby w autentyczny sposób opowiedzieć o słuchaniu muzyki podczas podróży. Wśród marek, które inspirują do wyjścia z domu i odkrywania świata prym wiedzie The North Face i wiedzieliśmy, że to właściwy wybór –  powiedział Pete Pedersen, wiceprezes ds. marketingu w Sonos.

Brzmienie z krańców świata

Efektem współpracy marek jest stacja dostępna w Sonos Radio i na platformie Mixcloud: Never Stop Exploring z dziewięcioma kompozycjaminagrań terenowych. Zarejestrowano je podczas filmowania ekspedycji The North Face. Utwory zabierają słuchaczy w podróż dookoła świata — od Alaski po Peru, Etiopię czy Japonię. Stacja przedstawia opowieści światowej klasy sportowców i wspinaczy, m.in. Alexa Honnolda, Hilaree Nelson, Matty Honga czy Emily Harrington. Pozwala przenieść się w samo serce tych niesamowitych wypraw.

Krajobrazy muzyczne stworzył kompozytor i multiinstrumentalista Mikael Jorgensen z nagrodzonego Grammy zespołu Wilco. Zawierają oryginalne nagrania dźwięku z wypraw wzbogacone zupełnie nową partyturą.

„Kreatywność Mikaela Jorgensena w połączeniu ze szczerością sportowców wspominających swoje doświadczenia pozwoliła nam zaoferować fanom i entuzjastom aktywności w plenerze najwyższej jakości wrażenia audio”, wskazuje Dmitri Siegel, wiceprezes ds. treści w Sonos Radio.

Trasa podróży ze stacją Never Stop Exploring w Sonos Radio obejmuje:

Wodospad Shomyo, Japonia, przedstawiony w klipie „Sawanobori” z Mattym Hongiem
Szczyt El Capitan, Kalifornia, przedstawiony w klipie „El Capitan’s Golden Gate” z Emily Harrington
Pasmo górskie High Sierra, Kalifornia, przedstawione w klipie „The Incredible Hulk” z Alexem Honnoldem i Emily Harrington
Himalaje przedstawione w klipie „Lhotse” z Hilaree Nelson
Pitumarca, Peru, przedstawione w klipie „Pitumarca, Peru” z Niną Williams
Lodowiec Ruth Gorge, Alaska, przedstawiony w klipie „Life Coach” z Renanem Ozturkiem
Etiopia przedstawiona w klipie „Towers Of Tigray” z Jamesem Pearsonem
Szczyt Mount Poi i Mount Kenya przedstawione w klipie „Of Choss and Lions” z Cedarem Wrightem
Ziemia Królowej Maud przedstawiona w klipie „Antarctica” z Savannah Cummins

Treści własne Sonos Radio dostępne są w 16 krajach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, Włoszech, w Szwecji, Irlandii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Norwegii i Danii.

Sonos (Nasdaq: SONO) to jedna z czołowych marek specjalizujących się w doświadczeniach dźwiękowych. Firma stworzyła pierwsze bezprzewodowe urządzenia domowe multi-room audio, a dzięki jej innowacjom użytkownicy mają dostęp do swoich ulubionych treści oraz zyskują nad nimi pełną kontrolę. Sonos znany jest z zapewniania niezrównanych doświadczeń dźwiękowych, przemyślanego designu wpasowującego się w każdy dom, a także prostoty użytkowania i otwartości swojej platformy. Sonos sprawia, że każdy może uzyskać dostęp do całej gamy treści dźwiękowych. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Santa Barbara w Kalifornii.

Sonos Radio to platforma radiowa dostępna tylko na urządzeniach Sonos. Stworzone z myślą o klientach Sonos i z inspiracji nimi Sonos Radio oferuje największy i najlepszy wybór stacji radiowych z całego świata. Obejmuje ponad 60 000 stacji radiowych długoletnich partnerów oraz dziesiątki stacji radiowych przygotowanych z myślą o klientach Sonos. Dostępne bezpłatnie dla wszystkich klientów na całym świecie Sonos Radio to wstępnie załadowany w aplikacji Sonos serwis strumieniowego przesyłania radia, który wspierany jest przez reklamodawców. Gromadzi w jednym miejscu wszystkie serwisy radiowe przesyłające treści strumieniowo i jest dostępny od razu po skonfigurowaniu domowego systemu Sonos. Oryginalne treści Sonos są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, Włoszech, w Szwecji, Irlandii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Norwegii i Danii.

Dostępne początkowo w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii Sonos Radio HD oferuje doświadczenie znane z Sonos Radio, lecz bez reklam i poszerzony katalog oryginalnych treści o wysokiej rozdzielczości, bez strat i w jakości CD (16 bit / 44,1 kHz FLAC). Klienci, którzy przejdą na Sonos Radio HD, będą mogli słuchać wszystkich oryginalnych stacji w obu usługach w wysokiej rozdzielczości i bez reklam korzystać z pominięć i powtórzeń, z wyłączeniem stacji radiowych transmitujących treści globalnie.