– Wraz z dodaniem do rodziny produktów Sonos Roama, czyli naszego pierwszego prawdziwie przenośnego głośnika, szukaliśmy partnera, który pomógłby w autentyczny sposób opowiedzieć o słuchaniu muzyki podczas podróży. Wśród marek, które inspirują do wyjścia z domu i odkrywania świata prym wiedzie The North Face i wiedzieliśmy, że to właściwy wybór – powiedział Pete Pedersen, wiceprezes ds. marketingu w Sonos.
Brzmienie z krańców świata
Efektem współpracy marek jest stacja dostępna w Sonos Radio i na platformie Mixcloud: Never Stop Exploring z dziewięcioma kompozycjaminagrań terenowych. Zarejestrowano je podczas filmowania ekspedycji The North Face. Utwory zabierają słuchaczy w podróż dookoła świata — od Alaski po Peru, Etiopię czy Japonię. Stacja przedstawia opowieści światowej klasy sportowców i wspinaczy, m.in. Alexa Honnolda, Hilaree Nelson, Matty Honga czy Emily Harrington. Pozwala przenieść się w samo serce tych niesamowitych wypraw.
Krajobrazy muzyczne stworzył kompozytor i multiinstrumentalista Mikael Jorgensen z nagrodzonego Grammy zespołu Wilco. Zawierają oryginalne nagrania dźwięku z wypraw wzbogacone zupełnie nową partyturą.
„Kreatywność Mikaela Jorgensena w połączeniu ze szczerością sportowców wspominających swoje doświadczenia pozwoliła nam zaoferować fanom i entuzjastom aktywności w plenerze najwyższej jakości wrażenia audio”, wskazuje Dmitri Siegel, wiceprezes ds. treści w Sonos Radio.
Trasa podróży ze stacją Never Stop Exploring w Sonos Radio obejmuje:
Wodospad Shomyo, Japonia, przedstawiony w klipie „Sawanobori” z Mattym Hongiem
Szczyt El Capitan, Kalifornia, przedstawiony w klipie „El Capitan’s Golden Gate” z Emily Harrington
Pasmo górskie High Sierra, Kalifornia, przedstawione w klipie „The Incredible Hulk” z Alexem Honnoldem i Emily Harrington
Himalaje przedstawione w klipie „Lhotse” z Hilaree Nelson
Pitumarca, Peru, przedstawione w klipie „Pitumarca, Peru” z Niną Williams
Lodowiec Ruth Gorge, Alaska, przedstawiony w klipie „Life Coach” z Renanem Ozturkiem
Etiopia przedstawiona w klipie „Towers Of Tigray” z Jamesem Pearsonem
Szczyt Mount Poi i Mount Kenya przedstawione w klipie „Of Choss and Lions” z Cedarem Wrightem
Ziemia Królowej Maud przedstawiona w klipie „Antarctica” z Savannah Cummins
Treści własne Sonos Radio dostępne są w 16 krajach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, Włoszech, w Szwecji, Irlandii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Norwegii i Danii.
Sonos (Nasdaq: SONO) to jedna z czołowych marek specjalizujących się w doświadczeniach dźwiękowych. Firma stworzyła pierwsze bezprzewodowe urządzenia domowe multi-room audio, a dzięki jej innowacjom użytkownicy mają dostęp do swoich ulubionych treści oraz zyskują nad nimi pełną kontrolę. Sonos znany jest z zapewniania niezrównanych doświadczeń dźwiękowych, przemyślanego designu wpasowującego się w każdy dom, a także prostoty użytkowania i otwartości swojej platformy. Sonos sprawia, że każdy może uzyskać dostęp do całej gamy treści dźwiękowych. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Santa Barbara w Kalifornii.
Sonos Radio to platforma radiowa dostępna tylko na urządzeniach Sonos. Stworzone z myślą o klientach Sonos i z inspiracji nimi Sonos Radio oferuje największy i najlepszy wybór stacji radiowych z całego świata. Obejmuje ponad 60 000 stacji radiowych długoletnich partnerów oraz dziesiątki stacji radiowych przygotowanych z myślą o klientach Sonos. Dostępne bezpłatnie dla wszystkich klientów na całym świecie Sonos Radio to wstępnie załadowany w aplikacji Sonos serwis strumieniowego przesyłania radia, który wspierany jest przez reklamodawców. Gromadzi w jednym miejscu wszystkie serwisy radiowe przesyłające treści strumieniowo i jest dostępny od razu po skonfigurowaniu domowego systemu Sonos. Oryginalne treści Sonos są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, Włoszech, w Szwecji, Irlandii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Norwegii i Danii.
Dostępne początkowo w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii Sonos Radio HD oferuje doświadczenie znane z Sonos Radio, lecz bez reklam i poszerzony katalog oryginalnych treści o wysokiej rozdzielczości, bez strat i w jakości CD (16 bit / 44,1 kHz FLAC). Klienci, którzy przejdą na Sonos Radio HD, będą mogli słuchać wszystkich oryginalnych stacji w obu usługach w wysokiej rozdzielczości i bez reklam korzystać z pominięć i powtórzeń, z wyłączeniem stacji radiowych transmitujących treści globalnie.