Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Hotel Warsaw oferuje 178 pokoi, w tym 11 apartamentów, 6 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni około 450 mkw., Leo Bar oraz restaurację Vitruv. W dniu przejęcia sieć Leonardo Hotels rozpoczęła renowację oraz wiele inwestycji, mających na celu znaczące podniesienie standardu hotelu. Pokoje hotelowe zostały doposażone, podnosząc ich komfort. W całym hotelu jest widoczne i wyczuwalne motto przyświecające sieci: „Feeling Good”.
Z myślą o kobietach biznesu Leonardo Royal Hotel Warsaw oferuje pokoje Women Friendly, posiadające dodatkowe wyposażenie, które umili czas spędzony w podróży. Równolegle podjęto działania sprzedażowe, mające na celu zmianę profilu gościa, zaproszenie do współpracy klientów biznesowych oraz grup konferencyjnych. Nie zapomniano także o turystyce weekendowej.
Leonardo Hotels to prężnie rozwijająca się sieć, która obecnie ma w swoim portfolio pięć marek: Leonardo, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, NYX oraz przejęty w grudniu Jurys INN. Liczy około 170 hoteli w Europie i Izraelu, a w ostatnim roku oprócz Warszawy doszły nowe kierunki: Mediolan, Praga oraz 36 hoteli w Wielkiej Brytanii. W 2018 Leonardo Hotels planuje otwarcie kolejnych obiektów w Europie, w tym inwestycje na terenie Polski.
leonardo-hotels.com/warsaw-hotels