Gości powitała Agnieszka Jasińska-Goerdt z firmy POLHOTREP, reprezentującej w Polsce Eventivos DMC, która przedstawiła gospodarzy wieczoru i opowiedziała o nowej inicjatywie firm DMC reprezentowanych przez Polhotrep – programie CSR DMC’s that GIVE and CARE. Od 1 stycznia tego roku wszystkie 8 DMC działające w 22 krajach będą przeznaczały symboliczne 1 EUR od każdego uczestnika podroży z Polski na cel charytatywny w Polsce. Obecnie finalizowane są rozmowy o współpracy z jedną z fundacji działającej w Polsce i wkrótce będą ogłoszone szczegóły tej współpracy.
Maria Costa, właścicielka Eventivos DMC opowiedziała przedstawicielom branży MICE o swojej firmie istniejącej prawie 20 lat na rynku, możliwościach Portugali jako destynacji Incentive i najważniejszych regionach, które wybierane są przez klientów Incentive: Lizbonie, Porto, Algarve, Maderze i Azorach. Ines Pinto przedstawicielka Hotelu Melia Madeira Mare zaprezentowała swój 5 gwiazdkowy hotel na Maderze jak i inne hotele w Portugalii, które jej firma Hoti Hoteis reprezentuje. Prezentację zakończył Darek Rolak, szef firmy Time4Travel dostarczającej bilety lotnicze dla agencji MICE, krótką informacją o połączeniach lotniczych z Portugalią i aktualnej sytuacji na rynku lotniczym i polityce głównych linii lotniczych..
Agencja Power zagwarantowała sprzęt techniczny podczas wieczoru. W spotkaniu wzięło udział 30 przedstawicieli agencji MICE z Warszawy.