Premiera linii Marvipol Development Prestige!

Marvipol Development uruchomił linię obejmującą najbardziej luksusowe inwestycje realizowane przez Spółkę. Do obiektów sygnowanych brandem należą: kompleks Unique Tower w centrum, kameralny apartamentowiec Topiel No 18 na Powiślu oraz nowy projekt dewelopera - elitarna Rotunda Dynasy.

Marvipol Development rozpoczyna nowy etap w swojej ponad dwudziestoletniej historii. W ciągu ostatnich lat deweloper prężnie rozwijał segment nieruchomości o podwyższonym standardzie. Wśród nich można wyróżnić inwestycje z najwyższej półki, które należą do najbardziej luksusowych w Polsce. Od dziś te architektoniczne perełki będą funkcjonowały pod jedną linią – Prestige.

Deweloper wyróżnił szereg czynników, które sprawiają, że daną nieruchomość można uznać za należącą do klasy premium. To według tego klucza wytypowane zostały realizacje sygnowane brandem Marvipol Prestige. Po pierwsze, inwestycja premium musi znajdować się w prestiżowej, atrakcyjnej lokalizacji – np. w reprezentacyjnej czy modnej części miasta lub luksusowym kurorcie. Umiejscowienie nieruchomości powinno korespondować ze stylem życia jej mieszkańców, pozwalając na czerpanie garściami ze znajdujących się w okolicy miejsc rozrywki, rekreacji i kultury. Obiekty klasy premium wyróżnia także ciekawa architektura oraz unikatowy design, będące dziełem renomowanych pracowni architektonicznych. Do realizacji takiego rodzaju nieruchomości używa się najwyższej klasy materiałów budowlanych i wykończeniowych, również produkowanych na specjalne zamówienie co jest gwarancją unikalności. Inwestycje premium muszą także wyróżniać się reprezentacyjnymi częściami wspólnymi oraz luksusowymi udogodnieniami zapewniającymi maksimum wygody i rozrywki. Ważne są jedyne w swoim rodzaju, zapierające dech w piersiach widoki z okien apartamentów. Nie bez znaczenia są również określone parametry techniczne np. te związane odpowiednią wysokością i metrażem apartamentów.

Do grona inwestycji z prestiżowej linii Marvipol Development zaliczają się obecnie trzy projekty. Pierwszym z nich jest realizowany na warszawskiej Woli, przy ul. Grzybowskiej 51, luksusowy kompleks Unique Tower. Inwestycja składa się z dwóch części: kompleksu apartamentów przeznaczonych na wynajem, które wraz z bogatą strefą udogodnień będą funkcjonowały pod elitarną marką Royal Tulip Warsaw Apartments oraz kolekcji apartamentów w topowym standardzie, zlokalizowanych na najwyższych kondygnacjach niemalże 100-metrowego budynku.

Najwyższe piętro Unique Tower w całości zajmie niepowtarzalny penthouse o oszałamiającej powierzchni 500 m² – prawdziwe ukoronowanie kompleksu. Tę jedyną w swoim rodzaju luksusową przestrzeń można dowolnie zaaranżować m.in. instalując w niej saunę, jacuzzi czy mini-spa. Mieszkańcy penthouse’u zyskają unikalną perspektywę na zachwycającą panoramę Warszawy. Panoramiczne okna apartamentu pozwolą podziwiać widok na cztery strony świata.

Kolejną inwestycją z linii Marvipol Prestige jest kameralny apartamentowiec zlokalizowany na zielonym Powiślu, przy ul. Topiel. Butikowa inwestycja Topiel No 18 wyróżnia się oryginalną, wzorowaną na modernistycznej, architekturą, unikatowym designem i bogactwem udogodnień, do których zalicza się np. siłownia z prestiżowym sprzętem z linii ARTIS Technogym czy prywatny business lounge dla mieszkańców.

Najbardziej luksusowa z dotychczasowych realizacji dewelopera, a zarazem prawdopodobnie najbardziej ekskluzywna inwestycja na terenie Warszawy – Rotunda Dynasy powstaje na Powiślu, w spokojnej i malowniczej otulinie Parku Kazimierzowskiego. Inwestycję tworzą 23 apartamenty oraz wyjątkowa strefa udogodnień.

Linia Marvipol Prestige to kolejny krok w rozwoju Spółki. Jedną z najważniejszych cech nieruchomości realizowanych przez Marvipol Development jest jakość. Jej szczególnym wyrazem są nasze najbardziej luksusowe inwestycje. Stworzenie jednej linii, którą mogą być sygnowane, podkreśla ich unikatowość. To także praktyczny zabieg, który pozwala nam w sposób kompleksowy zaprezentować najbardziej wymagającym klientom atrakcyjną, dostosowaną do indywidualnych potrzeb, ofertę naszych flagowych inwestycji – mówi Anna Juchimiuk, dyrektor marketingu i PR Marvipol Development.

Linię Marvipol Prestige będzie promowała ambasadorka inwestycji premium dewelopera, Magdalena Boczarska, z którą Spółka współpracuje od zeszłego roku.

Więcej informacji o linii Marvipol Prestige znajduje się na stronie www.marvipol.pl/prestige.