– Nasz zespół pracował cały rok, by sprowadzić do Polski dostawców usług MICE z krajów, które najbardziej interesują polskich organizatorów. Wielkim sukcesem i wyróżnieniem jest dla nas fakt, że Diamentowym Partnerem i Sponsorem Gry MICE Bingo została sieć hoteli z Ameryki Południowej – Barceló Hotels & Resorts Latinoamérica, a Krajem Partnerskim tej edycji są coraz popularniejsze wśród organizatorów Filipiny. Partnerem medialnym tej edycji jest All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, w którym można znaleźć jedne z najciekawszych i najrzetelniej przygotowanych artykułów na temat wielu popularnych destynacji świata – mówi Katarzyna Kałuża-Nawrot, Dyrektor ds. Rozwoju firmy Travel Bidder.
Wsród wystawców tej wyjątkowej edycji znajdą się nie tylko hotele i biura DMC, ale także Tourism Boards oraz Convention Bureaux z takich krajów i regionów jak Singapur, Republika Dominikańska, Katalonia czy Cypr.
– Instytucje takie jak Tourism Boards czy biura Convention pełnią wiele funkcji i mogą być niezwykle pomocne polskim organizatorom. Bezpłatnie udostępniają przydatne informacje, profesjonalne fotografie i filmy promocyjne, które niejednokrotnie potrafią przekonać klienta końcowego do wyboru danej oferty i destynacji. Poza tym polecają lokalnych podwykonawców, a zdarzają się także przypadki, w których wspomniane biura współfinansują atrakcje dla grupy, oferując na przykład zorganizowanie specjalnej kolacji wieńczącej pobyt gości w ich kraju – podkreśla Marcin Lewandowski, Account Manager.
Organizatorzy postarali się także o przybycie do Polski lokalnych przedstawicieli hoteli i biur DMC z Gruzji, Włoch, Republiki Dominikańskiej czy wiecznie modnych kierunków – Portugalii i Hiszpanii. Dołączy też Mołdawia, Grecja, Austria i kraje bałtyckie,a także Japonia, Armenia, Sri Lanka, Malediwy, Seszele i Mauritius, a nawet Meksyk, Kostaryka i wiele innych. Nie zabraknie także głównych przewoźników wyjazdów typu incentive – swoje stanowisko będą mieć linie lotnicze Qatar Airways i Condor Air.
Organizatorzy eventów, którzy tworzą wydarzenia także na terenie Polski, będą mogli spotkać się z przedstawicielami wyjątkowego centrum kongresowego – ICE Kraków. Centrum działa prężnie, wzbogacając swoją ofertę o nowe doświadczenia.
Nadchodząca edycja Meet the Bidder obfituje w obecność wielu nowych wystawców – dostawców usług MICE z różnych popularnych i rosnących w siłę destynacji. Organizatorzy podjęli się wyzwania, by w ciągu tego jednego dnia spotkań poznać ze sobą obie strony – kupujących i oferentów. Zadbali także o to, by umilić czas oczekującym na spotkania z wystawcami. Podczas wydarzenia swoją ofertę zaprezentuje Witrualnagra.pl zabierając gości w wirtualną podróż do wielu krajów prezentowanych podczas targów.
Wszyscy uczestnicy spotkań wezmą udział w losowaniu cennych nagród – w tym voucherów na pobyty w dalekich krajach, ufundowanych przez zagranicznych partnerów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a zarejestrować się można poprzez wypełnienie krótkiego formularza dostępnego pod adresem http://www.meet-the-bidder.com/zgloszenie.html
Dodatkową atrakcją i ważną częścią merytoryczną wydarzenia będzie jego poranna część, na którą organizatorzy zapraszają wystawców oraz osoby stojące na czele działów incentive w polskich agencjach czy przedstawicieli stowarzyszeń branżowych. Podczas tego spotkania uczestnicy będą dyskutować o bezpieczeństwie wyjazdów zagranicznych.
– Temat jest niezwykle aktualny, ma różne oblicza i dotyczy nas wszystkich, dlatego wraz z naszym partnerem postanowiliśmy zorganizować spotkanie, podczas którego będziemy mogli poruszyć ten temat w międzynarodowym gronie. Poprowadzimy je wraz z Łukaszem Szozdą z firmy „Outlander – doradztwo i szkolenia” – naszym Partnerem i prelegentem tej części eventu – mówi Katarzyna Kałuża-Nawrot.
Więcej pod adresem www.meet-the-bidder.com. Pytania można kierować na adres: mailto: office@travel-bidder.com