Oferta Sound Garden Conference Center skierowana jest zarówno do organizatorów szkoleń, konferencji czy klasycznych spotkań biznesowych, jak i eventów, koncertów czy spotkań wymagających bardziej skomplikowanych rozwiązań technicznych i spektakularnej oprawy.
– Centrum konferencyjne zostało zaprojektowane tak, by przede wszystkim być funkcjonalne, design to z jednej strony ascetyczny biznesowy styl z dominującymi jasnymi kolorami, z drugiej, miejsce jest na tyle plastyczne i transparentne, że można je dowolnie aranżować – mówi Miłosz Stanisławski, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing Sound Garden Conference Center.
Centrum konferencyjne tworzy dziewięć sal, znajdujących się na parterze i pierwszym poziomie centrum biznesowego Sound Garden. W każdej z nich znajdują się okna sięgające od podłogi do sufitu na całej długości ściany. Największa znajdująca się na parterze sala Symphony w ustawieniu teatralnym pomieści 310 uczestników konferencji, a podczas koktajlu może spotkać się w niej 450 gości. Sala w najwyższym punkcie sięga 7 metrów, nie jest podzielona kolumnami ani filarami. Swobodnie można eksponować w niej np. samochód. Dwa zewnętrzne wyjścia prowadzą bezpośrednio do ogrodu. Charakterystyczna dla Symphony jest drewniana podłoga. Organizatorzy eventów mogą wykorzystać 500-kilogramową nośność sufitu.
Każda z sal ma bezpośredni dostęp do światła dziennego, choć organizatorzy mogą wybrać pełne ich zaciemnienie albo jeden z wariantów m.in. oświetlenie formalne, fluorescencyjne, podświetlone tylko ściany – sterując światłem za pomocą panelu dotykowego. W sali Symphony wśród funkcji panelu znajduje się także oświetlenie prowadzącego spotkanie czy prelegenta, wybiegu albo kolorowe podświetlanie ścian.
Jako że centrum konferencyjne jest częścią tematycznego konceptu Sound Garden Hotel, nazwy sal nawiązują do dźwięku i muzyki, choć dbałość o dźwięk jest pojmowana przede wszystkim z technicznego punktu widzenia.
– Sale wykonane są zgodnie z najwyższymi normami dźwiękoszczelności – informuje Miłosz Stanisławski. – Każda z sal wyposażona jest w sprzęt nagłośniający – głośniki w ścianach i suficie, dodatkowo w Symphony znajdują się cztery kolumny głośnikowe i dwa głośniki niskotonowe a w Sali Opera dwie kolumny głośnikowe i również dwa subwoofery. Co ważne, na ścianach zainstalowane są panele załamujące fale dźwiękowe, co wpływa na bardzo dobre warunki akustyczne – podkreśla Stanisławski.
W każdej sali do dyspozycji organizatorów są rzutniki i ekrany (w najmniejszych pomieszczeniach telewizory LCD), organizatorzy mogą także bezpłatnie korzystać z klasycznych bezprzewodowych mikrofonów i mikroportów.
– Z punktu widzenia funkcjonalności centrum ważne jest, że prawie 700-osobowa grupa może w czterech salach jednocześnie oglądać tę samą prezentację, a następnie bardzo szybko można zmienić ustawienia – bo sterowanie odbywa się za pomocą tabletu – i w każdym z pomieszczeń odbywać się będą niezależne spotkania dotyczące odrębnego tematu. Oczywiście o to, żeby wszystko działało zgodnie z planem dba nasz Event Host, dostępny cały czas podczas każdego spotkania – mówi Miłosz Stanisławski.
Całe Sound Garden Conference Center oferuje bezpłatnie dostęp do bezprzewodowego internetu (300 Mb/s).
Sound Garden Conference Center obok Sound Garden Hotel jest autonomiczną częścią kompleksu Business Garden. Obiekt zlokalizowany jest 2 km od warszawskiego Lotniska Okęcie. Inwestorem jest szwedzki deweloper SwedeCenter, operatorem grupa Legend Hotels & Spa.
W skrócie:
• Sound Garden Conference Center składa się z dziewięciu sal konferencyjnych z pełnym dostępem do światła dziennego
• Sound Garden Conference Center pomieści 800 osób
• Największa sala Symphony pomieści ponad 300 uczestników spotkania w teatralnym ustawieniu miejsc
•Sound Garden Conference Center zostało zaprojektowane ze szczególną dbałością o dźwięk i akustykę
• Lokalizacja – ul. Żwirki i Wigury, 2 km od Lotniska Okęcie część biurowo-biznesowego centrum Business Garden. Inwestor SwedeCenter.