Wietrzne miasto, Kevin sam w domu czy Michael Jordan – to jedne z wielu symboli charakteryzujących miasto znad Michigan. Dla PLL LOT Chicago jest kluczowym kierunkiem w Stanach Zjednoczonych ze względu na potencjał ruchu polonijnego. Jest to miejsce także bliskie polskim tradycjom, dlatego właśnie tam powstaje nowa poczekalnia biznesowa narodowego przewoźnika, w której nie zabraknie lokalnych akcentów, m.in. bursztynu czy produktów od polskich partnerów. Linie lotnicze są w trakcie finalizacji projektu wykończenia wnętrz, a do współpracy przy jego tworzeniu zaprosiły prestiżowe biuro architektoniczne w Chicago.
Bardzo cieszy mnie fakt, że możemy już teraz podzielić się wiadomością o budowie LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago. Nowy i jednocześnie pierwszy salonik biznesowy poza Europą to kolejny, przełomowy krok w rozwoju naszej firmy. Chcemy, by przestrzeń była symbolem polskiej gościnności, z którą LOT jest nieodłącznie kojarzony. Wierzę, że dzięki niej będziemy mogli zaoferować fantastyczne doświadczenia naszym gościom – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowy Business Lounge PLL LOT w Chicago zajmie łącznie 617 m2 i zlokalizowany będzie w centralnej części terminala. Niewątpliwym atutem przestrzeni będzie widok na płytę lotniskową. W jej wnętrzu pasażerowie będą mogli skorzystać z trzech stref: relaksu, pracy oraz gastronomicznej. Strefa pracy wyposażona zostanie w odpowiednie stoliki na laptopa oraz stacje do ładowania urządzeń elektronicznych. W przestrzeni gastronomicznej pasażerowie będą mogli wygodnie usiąść i skorzystać z szerokiej oferty posiłków oraz napojów. Strefa relaksu – cicha, zaciemniona i wydzielona od pozostałych części, będzie idealna dla wszystkich podróżnych, którzy marzą o chwili dla siebie.
Business Lounge będzie dostępny dla pasażerów Polskich Linii Lotniczych LOT oraz posiadaczy kart programów partnerskich.