Nowy salon KLM na lotnisku w Amsterdamie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Pięć sekcji tematycznych na powierzchni ponad 6 tys. mkw. Pokazy kulinarne, koktajle inspirowane historią KLM, kabiny sypialne, prysznice, taras z widokiem na pas startowy, personalni asystenci realni i wirtualni czy relaks w rzeczywistości sensorycznej – to tylko niektóre z atrakcji nowego saloniku.

Non-Schengen Crown Lounge w Amsterdamie ma ambicję stać się najlepszym salonem lotniskowym na świecie. Mogą z niego korzystać klienci KLM, którzy w Amsterdamie przesiadają się na loty międzykontynentalne lub inne, poza strefę Schengen. Salonik pomieści jednocześnie 1500 osób. Na gości czekają nowe spersonalizowane usługi, liczne innowacje technologiczne, a także nowa koncepcja serwisu gastronomicznego. Cały obiekt w pełni ukończono i oddano do użytku zaledwie kilka tygodni temu jako zwieńczenie obchodów setnego jubileuszu KLM. Ambicją KLM jest zaoferowanie swoim klientom jedynej w swoim rodzaju poczekalni  biznesowej. Nowa koncepcja poczekalni doskonale wpisuje się w strategię linii, która skupia się na  gościnności i spójnym doświadczeniu klienta na każdym etapie podróży.
Salon będzie ważnym elementem w budowaniu długoterminowych relacji przewoźnika z pasażerami, stanowiąc doskonałą okazję, aby ich ugościć, zanim jeszcze wsiądą do samolotu.

Nowe, imponujące wejście do salonu znajduje się teraz przy Holland Boulevard, pomiędzy częściami terminala E i F. Dosłownie nie sposób go przeoczyć. Imponujących rozmiarów szklana, podświetlona witryna eksponuje blisko 5 tysięcy miniaturowych holenderskich domków z porcelany z Delft. Kolekcję miniatur, które od wielu lat są kultowym prezentem dla pasażerów klasy biznes, goście salonu mogą podziwiać, korzystając z ruchomych schodów.