Pięćdziesiąty hotel pod marką VOCO otwarty

Autor tekstu: , Data publikacji:

Marka premium voco należąca do grupy IHG ® Hotels & Resorts osiągnęła ważny etap w swojej ekspansji obejmującej portfolio ponad pięćdziesięciu obiektów, które zostały już otwarte lub ich otwarcie nastąpi niebawem w ponad dwudziestu krajach na całym świecie. Jest to najszybsza globalną ekspansja marki w grupie IHG.

Marka voco zadebiutowała w 2018 roku w Australii, gdzie została podpisana pierwsza umowa na otwarcie hotelu voco. Następnie pod koniec 2018 roku rozpoczęła się ekspansja voco na największych rynkach IHG, w USA i Chinach, gdzie zostały otwarte nowe obiekty w Nowym Jorku i Hangzhou. Pułap pięćdziesięciu hoteli został osiągnięty dzięki podpisaniu umowy na otwarcie hotelu voco Brisbane City Centre w Australii, do którego dojdzie w tym roku. Hotel ten dołączył do dynamicznie rozwijającego się portfolio hoteli voco na całym świecie w tym w ośrodkach miejskich, takich jak Paryż, Nowy Jork, Dubaj czy Rijad.

Marka voco cieszy się szerokim zainteresowaniem właścicieli hoteli dzięki łatwości, z jaką można przystosować nieruchomości do marki voco. Właściciele hoteli chętnie dołączają do rodziny voco, która umożliwia szybką adaptację obiektów do standardów marki, maksymalizację zysków oraz natychmiastowe skorzystanie z benefitów wynikających z dostępu do globalnej sieci IHG oraz programu IHG® Rewards, będącego jednym z największych programów lojalnościowych na świecie. W czasach pandemii w 2020 roku IHG odnotowało wzrost liczby obiektów podlegających konwersji. 25% nowych umów otwarcia hoteli dotyczyło przekształcenia dotychczasowych budynków w inne marki hoteli, w tym 13% dotyczyło konwersji na markę voco. Wszechstronność marki również ewoluuje — pierwsza nieruchomość typu all-suite została podpisana w Doha a pierwsze hotele w nowo wybudowanych nieruchomościach, zostały otwarte w Edynburgu w Szkocji, kolejna w Nanjing w Chinach (otwarcie pod koniec tego roku).

Nie tylko właściciele, ale także goście cenią sobie wysoką jakość i wyjątkowość marki voco. Każdy hotel voco został tak zaprojektowany, aby wyróżniać się spośród innych marek i mieć swój własny styl, pozostając wiernym obietnicy bycia marką niezawodną. Przyjeżdżający goście mogą spodziewać się przyjaznego powitania zgodnie z wytycznymi programu voco ‘Witamy’, szybkiego i prostego zameldowania oraz poczęstunku powitalnego inspirowanego lokalną kulturą. Personel hotelu voco zadba o najmniejsze szczegóły, aby umilić gościom ich pobyt. Dzięki temu, że każdy obiekt oferuje inny sposób spędzania wolnego czasu, goście mogą poczuć się jak w domu, mając do dyspozycji wspólne przestrzenie, w których mogą odpocząć i zregenerować siły oraz restauracje i bary, gdzie mogą świętować radosne chwile. Kiedy nadchodzi czas relaksu, goście mogą zaszyć się w jednym z przytulnych pokoi gościnnych i cieszyć się chwilami prywatności, korzystając z miękkiej pościeli, pryszniców typu spa, luksusowych kosmetyków do kąpieli i kuszącej oferty napojów i posiłków dostarczanych do pokoju.

Po dołączeniu do rodziny hoteli pod szyldem IHG, obiekty voco na całym świecie odnotowały wzrost zadowolenia gości, w niektórych przypadkach wzrost ten był dwucyfrowy. Wszystko to dzięki niezawodności marki voco, jej zaskakującej indywidualności oraz faktowi, iż każdy hotel voco oczarowuje gości swoim urokiem i komfortem.

– Minęło dwa i pól roku od otwarcia pierwszego hotelu voco w Australii. Od tego czasu nasza marka hoteli voco zanotowała nadzwyczajny wzrost dzięki temu, iż zachowała urok hotelu niezależnego wraz z jego nieformalnych charakterem. To w połączeniu z gwarancją jakości oferowaną przez przynależność marki voco do dobrze rozpoznawalnej globalnej marki sieci hoteli przyczyniło się do tego sukcesu. Po wejściu na rynek amerykański i chiński w zeszłym roku jesteśmy podekscytowani potencjałem rozwoju tej marki i jej wyjątkową ofertą dla właścicieli oraz gości. Każdy hotel z rodziny voco posiada swój unikatowy styl i charakter. W procesie adaptacji hotelu do wymagań marki voco wykorzystujemy indywidualne cechy nieruchomości, w wyniku czego czas wymagany od podpisania umowy do otwarcia obiektu pod szyldem voco jest o wiele krótszy niż średni okres wymagany na tego typu operacje na obecnym rynku – komentuje Jane Mackie, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu marek luksusowych i ekskluzywnych w IHG.

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego otworzy pierwszy w Polsce hotel marki voco w Katowicach. Otwarcie zaplanowane jest na 2022 rok.

Poniżej wybrane obiekty voco o zróżnicowanym charakterze. Ich otwarcie nastąpi już niebawem.

Europa, Bliski Wschód, Azja i Afryka (EMEAA)

Marka voco rozpoczęła ostatnio swoją działalność w Szkocji, otwierając voco Grand Central w Glasgow oraz voco Edinburgh Haymarket. Marka zadebiutuje również w Holandii, Włoszech i Niemczech, gdzie jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie voco The Hague i voco w Mediolanie, a także voco Frankfurt w 2022 r. Nowo otwarte obiekty voco dołączą do mocnego europejskiego portfolio hoteli voco w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii i Czarnogórze. voco Paris Montparnasse, dla którego umowa została podpisana i nastąpiło otwarcie w 2020 roku, odnotował dwucyfrowy wzrost zadowolenia gości po konwersji.
Marka bezustannie rozwija się na Bliskim Wschodzie. W grudniu 2020 roku ogłoszono umowę na otwarcie hotelu voco Jeddah North w Arabii Saudyjskiej oraz pierwszy obiekt voco typu all-suite w Dausze w Katarze. Otwarcie voco Johannesburg Rosebank w obecnym roku będzie debiutem marki voco na kontynencie afrykańskim.
W Australii voco Gold Coast i voco Kirkton Park Hunter Valley były jednymi z pierwszych hoteli, które dołączyły do portfolio voco. W najbliższych latach w Australii i Azji ma zostać otwartych pięć kolejnych obiektów voco, w tym pięćdziesiąty hotel tej marki, voco Brisbane City Centre, a także obiekty w Sydney, Melbourne i Auckland.
Wkrótce marka zadebiutuje w Wietnamie, gdzie powstanie voco Ma Belle Danang w idealnej lokalizacji tuż przy plaży, wzdłuż głównej arterii nadmorskiego miasta.

Chiny

IHG stworzyło markę voco wraz z rozwiązaniem umożliwiającym szybką konwersję, dzięki czemu właściciele hoteli niezależnych o wysokim standardzie mogą szybko i łatwo uzyskać dostęp do sieci IHG. W 2020 roku marka voco rozpoczęła swoją ekspansję w Chinach. Krótko po tym został podpisany kontrakt na 148-pokojowy hotel vocoHangzhou Binjiang Minghao , który przywitał pierwszych gości już po ponad dwóch miesiącach od podpisania umowy. Pierwszy hotel voco, który dołączył do IHG w Wuhan jest również obiektem przekształconym, który zostanie oficjalnie otwarty jako voco Wuhan Xinhua w 2021 roku po zakończeniu remontu. Obiekt znajduje się w idealnej lokalizacji zarówno dla osób podróżujących w celach wypoczynkowych, jak i biznesowych.
W 2021 roku Chiny otworzą również dwa hotele voco w Nanjing. Pierwszy z nich to nowo wybudowany obiekt w Garden Expo, będący unikatowym projektem architektonicznym i krajobrazowym. Drugi obiekt został przekształcony z zabytkowego hotelu Nanjing Oriental Pearl i znajduje się w doskonałej lokalizacji w centrum miasta.

Ameryka Północna i Południowa

Zaledwie kilka miesięcy po ogłoszeniu lokalizacji pierwszych hoteli voco w Ameryce w zeszłym roku, w listopadzie 2020 roku voco The Franklin New York otworzył swoje drzwi dla pierwszych gości i stał się pierwszym hotelem voco na terenie USA. Położony w prestiżowej dzielnicy Upper East Side, w sąsiedztwie słynnych arterii miasta Museum Mile i Madison Avenue, hotel oddaje charakter XIX-wiecznego przepychu „wieku pozłacanego”, łącząc historyczny urok ze współczesną wygodą..
Kolejnym hotelem voco, który zostanie otwarty w USA w tym roku, będzie voco The Tiger w Columbia w stanie Missouri. Hotel Tiger to wizytówka miasta Columbia, w którym nowoczesność łączy się z historyczną architekturą i który oddaje magię lat dwudziestych. Hotel znajduje się w samym centrum miasta, w pobliżu butików, sklepów i Uniwersytetu Missouri.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji