Projekt „The Six Friends Theory”, którego pomysłodawcą jest agencja W&Cie, miał wyłonić osobę z dowolnego miejsca na świecie i zabranie jej na spotkanie z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Celem podróży jest udowodnienie, że te dwie osoby dzieli od siebie jedynie sześć stopni oddalenia. W okresie od 20 stycznia do 10 lutego internauci brali udział w konkursie na stronie www.facebook.com/MercureHotels.polska (w przypadku Polski). Zasady były bardzo proste. Wystarczyło zamieścić na Facebooku jednominutowy film przedstawiający ich osobowość, pasje, motywacje, plany, talenty, itp. Wizja udziału w niewiarygodnej przygodzie oferowanej przez Mercure przyciągnęła blisko 400 kandydatów ze wszystkich zakątków świata, na których zagłosowało blisko 50 000 internautów. W międzynarodowym konkursie wzięło udział 22 Polaków, a wśród 50 najwyżej ocenianych filmów, aż 11 było ich autorstwa.
Najwięcej głosów internautów i członków jury zdobyła Ludovica Loda. Pochodząca z Włoch, dwudziestojednolatka uwielbia podróże i przygody. Spełniła wszystkie założone kryteria wyboru: kreatywność, motywację, pozytywne emocje, autentyczność, entuzjazm, ciekawość i szczerość. Tym samym wygrała podróż dookoła świata szlakiem hoteli sieci Mercure gwarantującą liczne spotkania, odkrycia, wycieczki i nowe doświadczenia. Trasę podróży wyznaczą miejsca zamieszkania pięciu przyjaciół łączących Ludovicę z Aborygenem. Dlatego od momentu wyłonienia zwyciężczyni konkursu Mercure poszukuje osób łączących ją z Aborygenem, by wytyczyć trasę szlakiem hoteli należących do sieci Mercure. Zwyciężczyni zakończy swoją podróż w Australii, gdzie spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung.
Zobacz zwycięskie WIDEO: