Wsparcie w języku polskim jest teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Air oraz w oficjalnej aplikacji. Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej, spersonalizowanej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę linii – Amelię.
Rozszerzenie usług językowych stanowi kolejny krok naprzód w kierunku zwiększenia dostępności i jakości obsługi klienta, oferując jeszcze szybszą i bardziej dostosowaną pomoc głównym grupom pasażerów Wizz Air w całej Europie.
Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego, wsparcie w języku polskim będzie kluczowe, aby zapewnić pasażerom jak najbardziej komfortowe i bezproblemowe podróże. Wizz Air uruchamia bowiem swoją największą dotychczasową letnią siatkę połączeń – ponad 160 tras z 10 polskich lotnisk do 80 miejsc w 28 krajach.
Wprowadzone zmiany są w pełni zgodne z założeniami inicjatywy Customer First Compass, opartej na czterech kluczowych filarach: produkt, cena, obsługa i komunikacja. Nadrzędnym celem programu jest tworzenie doświadczenia podróży, w którym pasażer znajduje się w centrum uwagi – poprzez konsekwentne inwestowanie w te obszary, które mają największe znaczenie dla klientów.
Salvatore Gabriele Imperiale, manager ds. komunikacji korporacyjnej w w Wizz Air, powiedział: – Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży.