Decyzja ta została podjęta w związku z eskalacją sytuacji na Bliskim Wschodzie. Bezpieczeństwo pasażerów, załogi i floty pozostaje najwyższym priorytetem Wizz Air, a przewoźnik na bieżąco monitoruje rozwój wydarzeń we współpracy z odpowiednimi władzami.
Wizz Air dokłada wszelkich starań, by zminimalizować niedogodności dla pasażerów i będzie kontaktować się drogą mailową z osobami, które dokonały rezerwacji bezpośrednio u przewoźnika, informując o dostępnych opcjach, w tym możliwości zmiany terminu podróży lub zwrotu kosztów. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem innych usługodawców, proszeni są o bezpośredni kontakt z tymi podmiotami.
– Dziękujemy naszym pasażerom za zrozumienie w tym trudnym czasie. Będziemy na bieżąco informować o wszelkich zmianach w miarę rozwoju sytuacji – ogłosiła węgierska linia.