Jest to strefa AB, dawniej nazywana Terminalem 1.
Zostanie ona zamknięta dla pasażerów tuż po zakończeniu UEFA EURO 2012. Przeznaczony do modernizacji budynek terminala wybudowany został na początku lat 90. I ze względu na stan techniczny, wymaga gruntownego remontu. Przy tej okazji stara część zostanie całkowicie zintegrowana z nową częścią.
Modernizacja Terminala 1 będzie polegała na jego przebudowie, rozbudowie oraz dostosowaniu do obowiązujących standardów obsługi: pasażerów, bagażu i bezpieczeństwa ruchu lotniczego. Zamówienie obejmuje także zaprojektowanie i wykonanie systemu obsługi bagażu, zintegrowanego z takim systemem w strefie T2 oraz budowę 60 m pieszego tunelu podziemnego, który połączy istniejącą stację kolejowej ze strefą T1 Terminala A.
Po przebudowie cały Terminal A będzie stanowił jedną bryłę, całkowicie jednolitą pod względem architektonicznym, technicznym i funkcjonalnym. Otwarcie przebudowanej części terminala planowane jest na koniec 2014 r.