Instalacja odpowiedniej infrastruktury w pociągach będzie możliwa, bo operator kolei planuje w najbliższym czasie wydać ponad 700 milionów funtów na odnowienie i przebudowę wszystkich składów. W rozmowie z brytyjskim Business Travellerem, Reuben Arnold, szef działu rozwoju Eurostar, zapewnił, że we wszystkich pociągach będzie dostępna szybka sieć wifi, bo od jakiegoś czasu o taka możliwość pytają pasażerowie. A większość z nich to klienci biznesowi, podróżujący w interesach między głównymi stolicami Europy, korzystający z mobilnego internetu. W pociągach Eurostar, ze względu na ich budowę oraz osiągane wysokie prędkości, korzystanie z tradycyjnych sieci komórkowych jest mocno utrudnione. Wifi w składach Eurostar dostarczy firma Nomad Digital. Cena usługi nie jest jeszcze znana.
W ramach nowych inwestycji EuroStar mocno zmieni wygląd swoich dotychczasowych 27 składów, w połowie 2014 do użycia wejdzie dziesięć nowych składów E320.
EuroStar to brytyjsko-francuska spółka, która obsługuje trasy między Londynem, Paryżem i Brukselą. Pierwsze składy ruszyły w 1994 roku, po wybudowaniu tunelu pod kanałem La Manche. Dziś trasę ze stolicy Angli do Paryża pokonują w 2 godziny i 15 minut, dystans z Londynu do Brukseli – 1 godzinę i 50 minut.
Zobacz, jak EuroStar pobił rekord na trasie Londyn – Paryż: 2 godziny 3 minuty!