O tym, że na mistrzostwa szykują się hotele w czterech polskich miastach (Warszawa, Poznań, Gdańsk, Wrocław), w których rozgrywane będą mecze turnieju, wiadomo było już od samego momentu przyznania Polsce organizacji Euro 2012. Chwilę później hotelarze zreflektowali się, że t gdzieś trzeba będzie również ugościć ekipy reprezentacji biorących udział w turnieju. W tym wyścigu o klientów liczyły się przede wszystkim wysokiej klasy hotele, mogące się pochwalić położeniem blisko dobrych ośrodków treningowych, w których piłkarze będą przygotowywać się do meczów.
Wydawać by się mogło, że w kwestii hotelarskiej karty na Euro są już dawno rozdane, ale kreatywne podejście do tematu udowadnia, że tak nie jest. Jak wykorzystać atut organizowania przez Polskę tej imprezy pokazuje przykład hotelu HAVET z nadmorskiego Dźwirzyna – miasta leżącego przecież dość daleko od miast-gospodarzy imprezy. Jednak w pobliskim Kołobrzegu stacjonować będzie reprezentacja Danii – mistrzów Europy z 1992 roku i HAVET Hotel postanowił wykorzystać ten atut tworząc specjalną ofertę dla kibiców.
Jedną z głównych atrakcji pakietu jest możliwość wyjazdów shuttle busem na treningi reprezentacji Dani – to tylko 15 minut drogi z hotelu na stadion treningowy. Ponadto w ramach dedykowanej oferty klienci hotelu mogą korzystać z atrakcji, które powinny przypaść do gustu przede wszystkim męskiej części kibicowskiego grona. Znajdziemy tam bowiem m.in. pakiet beer all inclusive – codziennie piwo bez ograniczeń, dostęp do ekskluzywnej hotelowej strefy kibica z wygodnymi sofami i transmisjami meczów na dużym ekranie, połączonych z promocjami alkoholi i cygar, czy bezpłatną wejściówkę do modnego night clubu w Kołobrzegu.
– Pakiet Strefa Kibica dedykowany jest przede wszystkim klientom z Danii. Właśnie tam promujemy naszą ofertę, chcąc zapewnić Duńczykom najlepsze warunki do wakacyjnego wypoczynku i kibicowania w pobliżu bazy treningowej ich narodowej reprezentacji. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by z tej oferty mogli korzystać także polscy kibice – mówi Przemysław Florys, dyrektor ds. marketingu HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno.
Polskie hotele są już gotowe do przyjęcia zagranicznych turystów w ramach zbliżającego się wielkimi krokami Euro 2012. Oby nasi piłkarze byli równie dobrze przygotowani do turnieju i nie zwiedli pokładanych w nich nadziei.