Teta Mobile HR. Aplikacja dla menadżera w podróży

Autor tekstu: , Data publikacji:

Nieważne dokąd wyruszasz w podróż – czy będzie to jeden z krajów Azji, słoneczna wyspa na Karaibach czy biuro na Manhattanie – nie musisz tracić kontaktu z firmą. Aplikacja TETA Mobile HR stwarza możliwość łatwego dostępu do dokumentów kadrowych z każdego miejsca na świecie i o każdej porze.

Produkt ten został stworzony przez developera aplikacji mobilnych JOJO Mobile Polska dla UNIT4 TETA – jednego z największych dostawców oprogramowania biznesowego w Polsce. Wspiera zarządzanie procesami samoobsługi pracowniczej i menadżerskiej. Aplikacja ta jest dostępna dla właścicieli smartfonów z systemem iOS oraz Android.

Więcej czasu i pieniędzy

Systematycznie rośnie zapotrzebowanie firm na korzystanie z aplikacji mobilnych do samoobsługi pracowniczej czy menedżerskiej w wersji na smartfona. Dostrzeżono bowiem zależność między zastosowaniem rozwiązań mobilnych, a oszczędnością czasu, podniesieniem wydajności pracowników, a także optymalizacją kosztów związanych z realizacją procesów kadrowych. Aplikacje mobilne są nieocenionym narzędziem dla menedżerów i specjalistów ds. HR, bowiem umożliwiają przyspieszenie obiegu informacji, eliminują wielokrotne wprowadzanie i przetwarzanie tych samych danych, dzięki temu odciążają pracowników od wykonywania działań powtarzalnych, na rzecz rozwiązywania problemów strategicznych, a także eliminują papierowy obieg dokumentów i związane z tym koszty.

Wsparcie zarządzania

Na czym polega innowacyjność aplikacji TETA Mobile HR? Dokumentacja kadrowa najczęściej udostępniana jest przez firmy w intranetach w postaci aplikacji webowych. Wraz z rozwojem smartfonów trend ten przeniósł się na urządzenia mobilne. Aplikacja wspiera zarządzanie procesami samoobsługi pracowniczej i menadżerskiej. Najpopularniejsze procesy kadrowe zsynchronizowane zostały z systemem TETA HRM (samoobsługowa platforma internetowa, z której może korzystać każdy pracownik firmy). Jej użytkownicy mają wgląd w istotne informacje personalne dotyczące swojej osoby, co umożliwia m.in. monitorowanie wymiaru urlopu oraz składanie wniosków urlopowych bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Samoobsługa dla każdego

Aplikacja podzielona jest na dwa moduły funkcjonalne. Employment service to samoobsługa dla pracowników, z kolei management service umożliwia samoobsługę dla menadżerów. Panel pracowniczy zawiera informacje o przysługującym wymiarze urlopu, kalendarz uwzględniający absencje oraz pakiet danych pracownika. Część przeznaczona dla menadżerów pozwala natomiast monitorować wnioski urlopowe złożone przez pracowników. Zawiera także kartę informacyjną każdego pracownika, ułatwiającą komunikację między podwładnymi a menadżerem. Przełożony ma więc dostęp do niezbędnych danych pracownika, m.in. obejmowanego stanowiska, daty i wymiaru zatrudnienia oraz jednostki firmy, w której pracuje. Może też kontaktować się telefoniczne lub mailowo z pracownikiem za pośrednictwem aplikacji. Wszystkie operacje realizowane przy pomocy urządzenia mobilnego mają swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w aplikacji webowej będącej dodatkiem do pakietów klasy ERP TETA 2000 oraz TETA Constellation.

 Aplikacja dostępna jest dla właścicieli urządzeń z systemem iOS oraz Android.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji