Connect z Air France i KLM

Autor tekstu: , Data publikacji:

W lutym linie lotnicze AIR FRANCE i KLM wprowadziły nową usługę o nazwie Connect – aktywną komunikację z pasażerami. Connect służy do informowania o istotnych zmianach przed lotem i w jego trakcie.

Zautomatyzowany system wysyła do klientów SMS i/lub e-mail w przypadku odwołania, znacznego opóźnienia rejsu lub zagubienia bagażu.

Przed lotem wysyłane są aktualne informacje o opóźnieniach, anulacjach i zmianie wyjść do samolotu, począwszy od 3 godzin przed lotem, aż do wejścia na pokład. Po zakończeniu podróży system Connect wysyła informację w przypadku zagubienia bagażu pasażera (wraz z nią wskazówki pozwalające uniknąć nerwów i niepotrzebnego oczekiwania), a po zlokalizowaniu zguby klient otrzymuje powiadomienie o dacie i miejscu jej dostarczenia.

Gdy lot zostaje anulowany, podróżni otrzymują z wyprzedzeniem powiadomienie z przeprosinami, a w przypadku lotów KLM – bezpośrednie odesłanie do działu obsługi klienta. Podobnie dzieje się w przypadku opóźnienia lotu.

Usługa Connect dostępna jest dla wszystkich pasażerów AIR FRANCE i KLM, którzy podadzą swój adres e-mail i/lub numer telefonu komórkowego. System jest bezpłatny i dostępny w ośmiu językach. Klienci z Polski otrzymują informacje po angielsku.

 

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.