Krakowski Radisson Blu z najwyższym standardem Michelin

Autor tekstu: , Data publikacji:

Krakowski hotel Radisson Blu znalazł się na kartach 32-iego przewodnika Michelin „Main Cites of Europe 2013”, wśród obiektów prezentujacych najwyższy standard otrzymał cztery duże piktogramy budynków i tym samym po raz kolejny udowodnił, że należy do najlepszych hoteli w Polsce.

Jako jedyny hotel sieci Radisson Blu w Polsce i jeden z trzech hoteli w mieście, krakowski obiekt został doceniony przez komisję reprezentującą słynny przewodnik Michelin pod kątem standardu wykonywanych usług. Według inspektorów Michelin, Radisson Blu Hotel Kraków spełnia najwyższy poziom obsługi klienta i komfortu a tym samym wyróżnia się spośród innych hoteli w Polsce. Przyznany zaszczyt potwierdza otrzymanie czterech piktogramów budynku, które są przypisywane wyłącznie hotelom o najwyższym standardzie. Najwyższe odznaczenie w tej kategorii wynosi pięć piktogramów budynków i zostało przyznane jednemu hotelowi w Polsce.

Komisja Michelin wizytuje hotel anonimowo i bez zapowiedzi. Podczas oceny hotelu docenione zostały komfortowe pokoje urządzone w dwóch stylach z imponującym widokiem na Wawel, Filharmonię i krakowskie Planty, powierzchnia konferencyjna z ośmioma salami przystosowana zarówno do kameralnych jak i dużych spotkań, przestronne lobby i foyer. Także hotelowa kuchnia spełnia najwyższe standardy. Restaurację Milk&Co zarekomendowano jako „niezobowiązujące miejsce, w którym króluje międzynarodowa kuchnia tematyczna”. Doceniony został bufet Surf&Turf, podczas którego Szef Kuchni we współpracy doświadczonymi kucharzami z całego świata komponuje menu prosto z różnych regionów, jak na przykład Chin, Indii, Stanów Zjednoczonych, czy Tajlandii.

„Dla całego zespołu Radisson Blu Hotel Kraków jak i dla mnie, zdobycie czterech symboli budynku i tym samym wpisanie naszego obiektu do kolejnej edycji prestiżowego przewodnika Michelin, jest dowodem na to, że goście doceniają nasze starania. Jestem pewien, że to wyróżnienie zmotywuje cały zespół, aby w codziennej pracy dawać z siebie jeszcze więcej” – mówi Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu. „Fakt, że podczas wizyty komisji brane były pod uwagę zróżnicowane czynniki, jest potwierdzeniem, że obrana przez nas droga obsługi gościa jest słuszna. Bez wątpienia pomocna okazuje się wdrażana filozofia „Yes I Can”, zgodnie z którą każdy pracownik krakowskiego hotelu Radisson Blu wychodzi poza swoje obowiązki pełniąc funkcję gospodarza, zaangażowanego w sprawy gościa i osobiście czuje odpowiedzialność za jego zadowoleni”– dodaje.