Pasażerowie teraz mają dostęp do sekcji “Group boookings” na nowej i ulepszonej stronie internetowej Ryanair.com, a w ciągu nadchodzących tygodni zostana uruchomione usługi dla firm z elastycznymi biletami (możliwość naniesienia określonych zmian bez dodatkowych opłat), rezerwacją miejsc i przyśpieszonym przejściu na wybranych lotniskach.
– 2014 rok jest bardzo ekscytującym rokiem dla wszystkich podróżujących grup i pasażerów biznesowych ponieważ Ryanair wprowadza w tym sektorze znaczące zmiany obniżające koszty podróży. Miło nam wyznaczyć Lesley Kane jako szefa działu rezerwacji dla grup i firm. Jej rozległa wiedza o sprzedaży i marketingu, w połączeniu z jej dużym doświadczeniem z okresu, kiedy sprawowała stanowisko jako szefowa Centrum Rezerwacji zapewni pomyślne wdrożenie nowych ulepszeń w usługach Ryanair – powiedział Michael O’Leary z Ryanair.
Uruchomienie rezerwacji dla grup będzie mieć duże znaczenie dla wszystkich grup podróżujących, w tym szkół, klubów sportowych i innych dużych firm i organizatorów z ponad 1600 lotów dziennie, łączących 186 destynacji w 30 krajach. Rezerwacje dla grup i osób podróżujących służbowo, pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.
– Cieszę się, że w 2014 roku Ryanair wprowadza ofertę dla grup i firm. Ryanair nieustannie podnosi jakość obsługi klienta i otrzymał liczne prośby organizatorów podróży dla grup i firm aby opracować i uruchomić nowe ekscytujące usługi. Od początku 2014 r., grupy i klienci biznesowi będą mogli cieszyć się zaletami naszych dopasowanych usług, które będą wspierać wzrost pasażerów Ryanair do ponad 110 mln pasażerów do 2019r. – mówi Lesley Kane z Ryanair.