Ze względu na szybko zmieniające się ograniczenia dotyczące podróży, mające na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się epidemii COVID-19, niezwykle ważne jest, aby klienci mieli dostęp do najbardziej aktualnych informacji dotyczących podróży. Wybór kanałów WIZZ pozwala uzyskać najlepsze ceny i najświeższe dane na temat lotu, lokalnych ograniczeń w zakresie podróży, a także praw pasażerów i opcji zwrotu pieniędzy.
Wizz Air nie ma możliwości kontaktu z klientami, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem biur podróży. Agencje te w procesie rezerwacji biletów wykorzystują własny system uwierzytelnienia i zazwyczaj nie przekazują pasażerom powiadomień od linii lotniczej. W efekcie klienci nie otrzymują istotnych informacji o statusie swoich lotów.
Wizz Air zautomatyzował proces zwrotów, aby przyspieszyć otrzymywanie rekompensat dla podróżnych. W przypadku odwołania lotów przez Wizz Air, klienci, których to dotyczy, automatycznie otrzymują 120% wartości pierwotnej ceny w postaci punktów ważnych przez 24 miesiące od daty odwołania lotu. Klienci mogą zdecydować się również na zwrot gotówki – Wizz Air zobowiązuje się do przelania środków tą samą metodą, którą wykonano płatność, w ciągu 30 dni od daty żądania zwrotu gotówki. Pasażerowie, którzy dokonują rezerwacji w biurach podróży, aby otrzymać zwrot, powinni skontaktować się z odpowiednią agencją i tam wnioskować o zwrot środków.
Rezerwacje w biurach podróży kosztują więcej, ponieważ firmy doliczają dopłatę do taryf Wizz Air. Rezerwacje na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej linii zapewniają więc nie tylko dostęp do najważniejszych informacji na temat podróży, ale również do najniższych cen.
Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air, powiedziała: – Dostarczanie pasażerom informacji na temat ich lotów, jest i zawsze było ważnym elementem działalności Wizz Air. Szczegółowe dane, szczególnie obecnie, są kluczowe dla wszystkich podróżujących. Naszym celem jest aktualizowanie bazy o najbardziej aktualne informacje i udostępnianie ich pasażerom. Aby otrzymywać powiadomienia i najniższe ceny, zachęcamy do rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem mobilnej aplikacji linii.