Na pokładach Wizz Air nie zapłacisz już gotówką

Autor tekstu: , , Data publikacji:

Wizz Air ogłasza zmianę swoich usług pokładowych poprzez przejście na system płatności bezgotówkowych. Od 1 kwietnia 2025 r. wszystkie zakupy na pokładzie będą przetwarzane wyłącznie za pośrednictwem płatności kartą, w tym metod zbliżeniowych, takich jak Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay i Google Pay.

Wizz Air  rozszerza swoje opcje płatności, wprowadzając możliwość opłacania biletów kartami Revolut, oprócz dotychczas akceptowanych kart VISA i Mastercard, zarówno kredytowych, jak i debetowych. To usprawnienie ma na celu zapewnienie pasażerom większej wygody i bezproblemowego doświadczenia podróży.

W ramach współpracy Wizz Air z Revolut, wszyscy nowi użytkownicy Revolut będą mogli otrzymać zwrot do 25 € po zarejestrowaniu się i wydaniu pierwszych 5 € za pomocą Revolut.

Dzięki płatnościom bezgotówkowym pasażerowie Wizz Air będą mogli łatwo dokonywać zakupów bez konieczności noszenia gotówki, co uprości i przyspieszy proces obsługi na pokładzie. Ten szybki i wygodny system zapewnia bezproblemowe doświadczenie zakupowe, pozwalając cieszyć się podróżą bez obaw o drobne lub konieczność stania w kolejkach do wymiany waluty w ostatniej chwili. Przejście na transakcje bezgotówkowe naturalnie poprawia również higienę, ponieważ członkowie załogi nie muszą już obsługiwać gotówki, co przyczynia się do czystszej i bezpieczniejszej atmosfery podróży.

Dodatkowo pasażerowie mogą zakupić przedpłaconą kartę voucherową za pośrednictwem aplikacji mobilnej Wizz Air, co zapewnia lepsze doświadczenie na pokładzie, gwarantując całkowite bezpieczeństwo transakcji i eliminując ryzyko niespodziewanych problemów związanych z płatnościami.

W związku z tą zmianą, wprowadzone zostaną następujące zasady: 

  • Łączna maksymalna kwota dozwolona na zakupy na pokładzie dla jednego pasażera wyniesie 150 €.
  • Dla transakcji o wartości 50 € lub wyższej wymagany będzie okazanie karty pokładowej.