Meet the Bidder po raz 40-ty!

, Data publikacji:

29 października w warszawskim Hotelu Sheraton Grand odbyła się jubileuszowa, 40. edycja wydarzenia Meet the Bidder – Autumn Jubilee 2025. Impreza zgromadziła licznych przedstawicieli branży MICE zarówno z Polski, jak i z zagranicy. W spotkaniu uczestniczyło 44 wystawców reprezentujących blisko 30 destynacji oraz niemal 70 kupujących z kraju i zza granicy. Jubileuszową atmosferę uświetnili również specjalni goście, którzy towarzyszyli uczestnikom podczas świętowania tej wyjątkowej okazji.

Spotkanie rozpoczęło się porannym panelem dyskusyjnym z ekspertami oraz prezentacją poświęconą polskiemu rynkowi MICE, dzięki czemu zagraniczni wystawcy mogli lepiej poznać jego specyfikę i potencjał. Następnie sala balowa Sheraton Grand Warsaw wypełniła się rozmowami biznesowymi, podczas których uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty i zaplanować przyszłe współprace. Trzy firmy zaprezentowały swoje usługi w ramach pakietu premium: Costa Cruises, bułgarskie uzdrowisko Sts. Constantine and Helena oraz GO Vilnius.

Podczas części popołudniowej nagrodzono najbardziej aktywnych kupujących – zaproszeniami i upominkami od wystawców-fundatorów. Następnie organizatorzy odwrócili role, wręczając statuetki w uznaniu dla zaufanych, wieloletnich partnerów Meet the Bidder. Wśród nagrodzonych w trzech kategoriach – Buyer, Exhibitor i Partner – znaleźli się: PLL LOT, Arch Hotel Krakowska, Cashel Travel, Chorwacja Wspólnota Turystyczna (Przedstawicielstwo w Polsce), IncentiveApp, Travel Reps, MICE Expert, Polhotrep oraz Travelmediate.

Nie mogło zabraknąć urodzinowego toastu i tortu, a wieczór uświetniła artystyczna niespodzianka w formie występu muzycznego. Niektórzy goście dali się porwać na parkiet, a dla tych, którzy woleli inne formy relaksu, przygotowano dodatkowe atrakcje: możliwość zagrania w mini golfa oraz degustację win zapewnioną przez Hiszpania de Luxe i hotele Dunas oraz Jardin Tecina.

Kolejnego dnia wystawcy i hosted buyers mieli okazję poznać uroki Warszawy podczas zwiedzania z przewodnikiem. Uczestnicy odwiedzili Muzeum Fryderyka Chopina, gdzie dowiedzieli się więcej o życiu kompozytora, a następnie spacerowali po Starym Mieście, poznając jego historię. Nie zabrakło degustacji polskich pierogów.

Jubileuszowa edycja Meet the Bidder potwierdziła, że wydarzenie to jest jednym z najważniejszych punktów w kalendarzu branży MICE w Polsce – miejscem, gdzie inspiracje, relacje i emocje tworzą idealne połączenie.

Patroni medialni: THINK MICE, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, Nowa Turystyka, Business Traveller, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, Read & Fly, TTG.
Partnerzy międzynarodowi: MICE & Tourism Around the World e-magazine, EVINTRA.

zdjęcia: Santoski Photography