TravelCamp co kwartał przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, agencje interaktywne, specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
Wśród prelegentów 10. edycji TravelCampu znajdą się przedstawiciele międzynarodowych marek, takich jak Microsoft, Kayak.com czy HRS, a także blogerzy, podróżnicy i eksperci na co dzień zajmujący się wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. Aplikacje mobilne, meta wyszukiwarki, wykorzystanie mediów społecznościowych, a także turystyczny spam w wyszukiwarkach internetowych to tematy, które będą dominować podczas najbliższego spotkania.
Impreza będzie też okazją do wyróżnienia najbardziej interesujących witryn turystycznych 2012 roku. Statuetki i nagrody specjalne odbiorą laureaci ogólnopolskiego plebiscytu Dobra Strona Turystyki, podczas którego przedstawiciele branży internetowej wskażą wyróżniające się projekty i strony internetowe z branży travel.
Każda edycja TravelCamp przyciąga uczestników z całej Polski, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, bezpośredni kontakt z praktykami, a także dobrą zabawę. Warunkiem udziału w evencie jest rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl oraz potwierdzenie obecności najpóźniej 48 godzin przed eventem.
10. spotkanie marketingu internetowego z turystyką odbędzie się 11 grudnia w klubie jazzowym Tygmont w Warszawie. Szczegółowy program można znaleźć na stronie www.travelcamp.pl. Patronat branżowy nad TravelCampem i plebiscytem objęła Polska Izba Turystyki.
Kontakt z organizatorem
Piotr Kasperczak
tel. 0535 233 303
e-mail: piotr@travelcamp.pl