Obiekt znany do tej pory jako Holiday Inn Warszawa zmieni swoją nazwę na Mercure Warszawa Centrum.Hotel przejdzie proces rebrandingu, powierzchnie ogólnodostępne zostaną wyremontowane i otrzymają nowy wystrój.Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy.
– Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewnością sprawią, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
4-gwiazdkowy standard Mercure Warszawa Centrum
Mercure Warszawa Centrum jest usytuowany w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy, ośrodków biznesowych, administracyjnych i handlowych oraz blisko atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel dzieli zaledwie 300 metrów od dworca kolejowego Warszawa Centralna i 8 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Okęcie.
Do dyspozycji gości będzie 338 pokoi z szybkim łączem internetowym. Restauracje WINESTONE i bufet śniadaniowy BRASSERIE z bogatym menu, spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Hotel posiada 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 m2 oraz Business Centre. Ponadto, oferuje room service, podziemny garaż oraz Fitness Centre. Ten 4-gwiazdkowy hotel to połączenie gościnności, międzynarodowej kuchni i wysokiego standardu.
Mercure to glokalność
Mercure to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych cieszących się uznaniem i dobrą reputacją. To, co ją wyróżnia na tle konkurencji to strategia opierająca się na tzw. „glokalności”. Ofertę lokalnych, udanych wrażeń zapewnia gościom entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez markę Mercure. Hotele tej marki są znane z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury.
Goście mogą korzystać z hoteli Mercure w Polsce w następujących miastach: Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Karpacz, Lublin, Mrągowo, Opole, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zakopane i Zamość. W 2012 roku w Sosnowcu zostanie oddany do użytku kolejny obiekt tej sieci.