BT Awards stały się cenione i ważne, tym bardziej, że przyznawane są po obliczeniu głosów czytelników przez niezależną firmę audytorską – zatem jest to głos tych, którzy na co dzień korzystają z usług linii lotniczych, hoteli, czy wypożyczalni samochodów i wiedzą najlepiej, kto i jak się spisuje. Nagradzanych kategorii było bardzo dużo, zatem wspomnimy jedynie o kilku, naszym zdaniem najbardziej ważnych wyróżnieniach.
Pojawiło się kilka niespodzianek, a chyba największą był fakt odebrania tytułu najlepszej linii lotniczej na świecie Singapore Airlines przez British Airways. Singapurskie linie jednak nie straciły wiele, bowiem zostały uhonorowane w kategoriach najlepszej Business Class, najlepszej Economy Class, a także dla najlepszego personelu pokładowego. Także bezkonkurencyjne od lat, singapurskie Changi, po raz kolejny, dostało tytuł najlepszego lotniska na świecie. Tytuł lotniska europejskiego trafił do Schiphol w Amsterdamie, zaś za najlepszą wypożyczalnię samochodów uznano sieć Avis. Tutuł biznesowej sieci hoteli przyznano Four Seasons, a miano najlepszego hotelu biznesowego na świecie trafił do The Peninsula Hong Kong.
Po raz kolejny mamy i nasz, polski akcent, bowiem PLL LOT zostały uhonorowane tytułem najlepszej linii lotniczej w Europie Wschodniej.