Nowa kampania „Egipt to my” opiera się na zintegrowanej komunikacji marketingowej wykorzystującej różnorodne narzędzia (prasę, telewizję, internet). W mediach oraz w przestrzeni miejskiej zobaczymy najciekawsze atrakcje turystyczne tego kraju. Piękne zdjęcia przedstawiają największe kurorty Hurghadę i Sharm el Sheykh oraz mniej popularne wśród turystów miejsca, takie jak Dahab i Taba, z charakterystycznymi dla nich atrakcjami. Ponadto w kampanii przedstawiono także klasyczny Egipt prezentując Piramidy w Gizie, Asuan oraz Dolinę Nilu.
– Egipt jest prawdziwym wakacyjnym rajem oferującym ogromne możliwości. Zarówno miłośnicy aktywnego wypoczynku, nurkowie czy kite surferzy jak i turyści marzący o słodkim lenistwie znajdą tutaj coś dla siebie – twierdzi Ahmed Shokry, radca ds. turystyki Ambasady Egiptu w Polsce. Zapewnia, że Egipt jest krajem bezpiecznym dla turystów.
Oprócz kampanii reklamowej prowadzone są liczne działania promocyjne. Na początku roku Egipt brał udział w targach ITM Warsaw oraz targach nurkowych „Podwodna Przygoda”.
W kwietniu podczas targów LATO 2012 wystąpi w charakterze kraju partnerskiego. – Ubiegłoroczna współpraca z organizatorami konkursu Miss Polonia zaowocowała ogromnym sukcesem – podkreśla Ahmed Shokry. W tym roku zamierzamy zaskoczyć kolejnymi ciekawymi pomysłami. Mimo rewolucji Egipt wciąż cieszy się ogromną popularnością wśród Polaków, co uważamy za wielkie osiągnięcie. Chcemy by liczba turystów odwiedzających nasz kraj przekroczyła rekordowe 600 tysięcy z roku 2010.