Najnowsze połączenie krajowe odbywa się z częstotliwością czterech lotów tygodniowo – we wtorki, czwartki, piątki i niedziele. Premierowy lot na tej trasie wystartował z lublińskiego lotniska w środę o godz. 15: 20. Rejs realizowany jest z wykorzystaniem samolotu pasażerskiego typu Bombardier Q400 NextGen, który zabiera na pokład maksymalnie 78 pasażerów. Połączenie zostało zaplanowane w taki sposób, aby umożliwić pasażerom podróżującym do Wrocławia bezpośrednią przesiadkę na kolejne rejsy Eurolotu ze stolicy Dolnego Śląska do europejskich metropolii takich jak Zurych, Bruksela czy Paryż – informuje portal pasażer.com.
– Otwarcie nowej trasy to kolejny element rozwoju naszej siatki połączeń krajowych Chcemy udowodnić naszym podróżnym, że Eurolot zasługuje na przydomek narodowego, regionalnego przewoźnika. Pragniemy, bowiem, aby nasi pasażerowie z portów regionalnych mogli w szybki i komfortowy sposób podróżować po całym kraju. Jest to możliwe dzięki m.in. nowemu połączeniu Wrocław-Lublin – tłumaczy Tomasz Balcerzak, prezes Eurolotu.
Na regionalnej ofercie spółki niewątpliwie skorzystają również podróżni potrzebujący przemieścić się pomiędzy Lublinem, a Wrocławiem, a niekoniecznie korzystający z dalszych możliwości podróży do Europy. Połączenie to jest, bowiem dobrą alternatywą zarówno czasową jak i finansową dla podróży środkami transportu lądowego. Odległość pomiędzy Lublinem, a Wrocławiem waha się w zależności od wyboru trasy od 450 do 550km. Pasażerowie korzystający z oferty Eurolotu pokonają tą odległość w niewiele ponad godzinę, a ceny biletów na połączenia zaczynają się już od 129zł za przelot w jedną stronę.
-Dzięki nowemu połączeniu lotniczemu ze stolicą Dolnego Śląska Lublin przybliży się do Europy. Pasażerowie z Lubelszczyzny mogą wybierać spośród bogatej siatki wrocławskiego lotniska, w tym typowo wakacyjnych rejsów, np. do Włoch, Hiszpanii czy Grecji, ale i połączeń z największymi lotniskami przesiadkowymi Europy – Kopenhagi, Frankfurtu, Monachium – wyjaśnia Jarosław Szczucki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Porcie Lotniczym Wrocław.