Tegoroczna oferta obejmuje również specjalny pakiet, w którym goście decydujący się na dwudniowy pobyt w jednym z hoteli Mercure w terminie od 15 do 18 listopada, otrzymają butelkę wyśmienitego wina.
Selekcja do Karty Wielkich Win Mercure stała się już tradycją marki. Na filozofię jej komponowania składa się kilka elementów. Po pierwsze, Mercure stara się dokonać jak najlepszego wyboru, by stworzyć kolekcję, która zaoferuje wina na każdą okazję i nastrój. W tym celu, co roku Enchanson (pracownicy hoteli Mercure, profesjonalni doradcy i znawcy wina), a także klienci, podczas degustacji win dokonują wyboru do Karty Wielkich Win Mercure na dany rok. Tegoroczną selekcję przeprowadzili Corrine Lefort i Frank Telling.
Ich misją jest skomponowanie doskonałej karty, dzięki której pobyt w hotelach Mercure nabierze wyśmienitego smaku. Po drugie, Karta Wielkich Win jest skonstruowana w taki sposób, by każdy, niezależnie od stopnia wtajemniczenia w świat marek, gatunków i szczepów, mógł dokonać właściwego wyboru i zamówić wino dopasowane nie tylko do spożywanego dania, lecz także do aktualnego nastroju. By to osiągnąć wszystkie pozycje w karcie zostały podzielone na 4 kategorie smakowe: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. Po trzecie, Mercure prowadzi politykę, w myśl której wybieranie i kosztowanie win z Karty Wielkich Win Mercure powinno być przygodą i pasją dostępną dla wszystkich gości. Dlatego oferuje wyśmienite wina po niezwykle atrakcyjnych cenach.
Degustacji sprzyja również elastyczna oferta proponująca sprzedaż win zarówno na kieliszki, jak i karafki oraz butelki, w hotelowej restauracji, barze, pokoju gościnnym. Pozwala to każdemu na poznanie i porównanie wszystkich pozycji bogatego menu. Dodatkowo goście, którzy zdecydują się na noclegi ze śniadaniem i dostępem do Wi-Fi w jednym z hoteli Mercure w terminie od 15 do 18 listopada, otrzymają butelkę wyśmienitego Chateau La Mothe du Barry i do 40% zniżki na nocleg.
– Karta Wielkich Win, znana wcześniej jako Grands Vins Mercure gości na stołach hoteli Mercure w Polsce już prawie od dziesięciu lat. Stanowi istotny element wyróżniający naszą markę i doskonale wpisuje się w jej tożsamość” – przekonuje Inga Ganowska – brand manager marek Mercure i Orbis Hotels w Polsce.
W tegorocznej kolekcji zdecydowanie królują francuskie odmiany win m.in. Merlot, Syrah i Viognier, obok nich znajdziemy również popularne szczepy takie jak włoskie Pinot Grigio, hiszpańskie Tempranillo czy argentyński Malbec. W edycji 2012/2013 nie mogło zabraknąć wyjątkowo wytrawnych szampanów bogatych w aromaty świeżych brzoskwiń, białych kwiatów i wanilii.
– Karta Wielkich Win oferowana w polskich hotelach sieci Mercure co roku zawiera nowe, zaskakujące szczepy. Dzięki temu nasi goście mogą cieszyć się wyśmienitym smakiem trudno dostępnych gatunków win w niewygórowanej cenie – mówi Paweł Anders, Dyrektor hotelu Mercure Opole.