Znak szczególny nowej restauracji to otwarta kuchnia – klienci oczekując na zamówiony posiłek, mogą przyglądać się, jak przygotowywane są potrawy. Menu komponowane jest na bazie świeżych produktów i dostępnych sezonowo warzyw oraz owoców. W wiosenno-letniej karcie goście mogą spróbować na przykład steków black angus, jagnięciny czy ryb. Ponadto znajdują się w niej lekkie sałatki na letnie upalne dni czy przekąski podawane na kamiennych deskach – „les planches”, wśród nich planches z grillowanymi krewetkami, oliwkami i pomidorami czy z serami i konfiturą morelową. W menu znajdziemy także dobrze znane polskie smaki – żur, pierogi czy klasyczny rosół. W Winestone klientom oferowany jest także bogaty wybór win wyprodukowanych w winnicach Francji, Hiszpanii czy Rumunii.
– Nie każdy musi być wytrawnym koneserem wina. W naszej karcie wyselekcjonowaliśmy 4 kategorie smakowe: Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. Podział na te pozycje pozwala klientom szybciej wybrać wino o odpowiednim bukiecie. Dla tych mniej zdecydowanych zawsze staramy się zaproponować gatunek, który podkreśli smak zamówionej potrawy – mówi Paweł Anders, dyrektor Projektu Winestone w hotelach Mercure.