Odebrane przez przewoźnika z Azji dwa samoloty pasażerskie Airbus A330 – 300 i Boeing 737-900 to najnowsze nabytki linii lotniczych Oman Air. W ciągu najbliższych trzech lat linie mają odebrać kolejne 22 z zamówionych 24 samolotów marek Airbus i Boeing wyposażonych w stworzone zgodnie z najnowszymi trendami klasy ekonomiczną i biznesową. Nowe maszyny wchodzące w skład floty omańskiego przewoźnika nie rozpoczęły jeszcze regularnej służby. Linie lotnicze nie zapowiedziały również do obsługi, jakich tras skierowane zostaną Airbus i Boeing.
Kabina biznesowa Airbusa składa się łącznie z 24 foteli typu BE Aerospace o rozmiarach siedziska 53 cm szerokości i 77 cm długości oparcia. Miejsca w kabinie biznesowej zostały rozlokowane w czterech rzędach w układzie 2-2-2. Dodatkowo fotele Aerospace dysponują rozkładanym podnóżkiem, składanym podłokietnikiem, lampkami do czytania, indywidualnym stolikiem oraz systemem rozrywki interaktywnej wyposażonym w 17 calowe ekrany IFE.
Nieco innym wyposażeniem cechuje się klasa biznesowa Boeinga. Amerykanie projektując wnętrza najnowszego Boeinga 737 – 900 postawili przede wszystkim na prywatność pasażerów. W klasie biznes amerykańskiego producenta zainstalowanych zostało zaledwie 12 foteli Recaro rozlokowanych w układzie 2-2. Podróżni tej klasy mogą dodatkowo liczyć na udogodnienia takie jak gniazdo zasilania PC, port USB, lampki do czytania oraz 10 calowe tablety z dostępem do systemu interaktywnej rozrywki.
W przypadku obydwu samolotów klasy ekonomiczne zostały zaprojektowane i wyposażone przez firmę Zodiac Aerospace. Francuski Airbus w przedziale ekonomicznym pomieści 235 pasażerów, a amerykański Boeing 171. Zarówno w Airbusie jak i w Boeingu pasażerowie podróżujący tą klasą będą mieli dodatkowo do dyspozycji 10 calowy tablet z systemem rozrywki oraz zainstalowane w obudowie fotela gniazdo USB.