Nowy salon biznesowy na lotnisku w Brukseli składa się z ośmiu stref i na powierzchni 1240 mkw. może przyjąć maksymalnie trzystu podróżnych. W wyposażeniu loungu udostępnione zostały usługi takie jak wynajem sal konferencyjnych, kabin prysznicowych i sypialnych, a także system rozrywki multimedialnej udostępniany pasażerom poprzez tablety Microsoft Surface Pro 3, które klienci salonu mogą wypożyczyć w trakcie przebywania na jego terenie. Na terenie loungu funkcjonuje również specjalna aplikacja mobilna (Connected Lounge) obsługiwana za pośrednictwem tabletów, poprzez które goście mogą zarezerwować usługi takie jak kabiny prysznicowe, sypialne czy salę konferencyjną.
Na klientów odwiedzających brukselski lounge została przygotowana również atrakcyjna oferta kulinarna. W salonowym menu pasażerowie będą mogli wybierać dania spośród pozycji takich jak lokalne sery i piwa, potrawy dietetyczne, zapiekanki, potrawy mięsne, belgijskie gofry czy puddingi ryżowe. Według dualistycznej koncepcji Brussels Airlines – linie lotnicze oraz lounge szerokim zakresem usług oraz siatki połączeń mają wspólnie stanowić przykład odzwierciedlenia modelu życia, w którym na każdym kroku obecny jest wszechświat.
– Ta wyjątkowa koncepcja loungu pozycjonuje Brussels Airlines, jako trendsettera w sektorze usług lotniskowych dla najbardziej wymagających klientów biznesowych. Głównymi stałymi, które zastosowaliśmy przy budowie salonu jest belgijska gościnność i wysoki poziom zastosowanych technologii – powiedział Lars Redeligx, dyrektor handlowy w Brussels Airlines.