250 tysięcy biletów LOT-u w ramach akcji #LOTnaWakacje!

Autor tekstu: , Data publikacji:

Od września br. LOT planuje powrócić na popularne trasy biznesowe, stopniowo odbudowując mapę regularnych połączeń w Europie. Co więcej nowy, jesienny rozkład zostanie uzupełniony o kilka najbardziej atrakcyjnych kierunków z oferty #LOTnaWakacje. Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem pasażerów, o czym świadczy liczba sprzedanych biletów – w pierwszym miesiącu przekroczyła ćwierć miliona.

Do końca sierpnia br. pasażerowie mogą jeszcze korzystać z pełnej oferty lotów w ramach akcji #LOTnaWakacje. Jesienią LOT przywróci część regularnie obsługiwanych połączeń nastawionych nie tylko na ruch turystyczny, ale również biznesowy. 1 września br. polski przewoźnik zwiększy częstotliwość rejsów na regularnych trasach europejskich, oferując kilka lotów tygodniowo do Larnaki czy Nicei, a także kilkanaście rejsów m.in. do Frankfurtu, Amsterdamu, Paryża czy Londynu. Jednocześnie, do prawie dwudziestu rejsów tygodniowo wzrośnie liczba częstotliwości połączeń do Brukseli, Pragi, Budapesztu i Wilna.

– Jesienią nasza siatka połączeń i liczba częstotliwości będzie odpowiadała potrzebom pasażerów biznesowych, umożliwiając również turystykę w ramach Starego Kontynentu. Uzupełnimy ofertę połączeń do Europy Zachodniej i zwiększymy częstotliwości rejsów m.in. do Brukseli, Paryża, Kopenhagi czy Frankfurtu. W ramach naszego regionu CEE zaoferujemy pasażerom więcej regularnych lotów do Pragi, Sofii, Lwowa czy Wilna. Nadal nie jest to pełna skala możliwości LOT-u sprzed pandemii, ponieważ uruchamiając kolejne połączenia bardzo uważnie analizujemy sytuację epidemiczną w danym kraju. W planach mamy kolejne kierunki m.in. Stambuł, Tel-Awiw i Sztokholm, ale decyzje o ich uruchomieniu uzależnione są od stabilizacji sytuacji epidemicznej w tych regionach. Będziemy uzupełniać siatkę o nowe połączenia, gdy tylko pojawi się taka możliwość – mówi Krzysztof Moczulski, z-ca dyrektora komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy LOT-u.

Ze względu na duże zainteresowanie ofertą europejskich połączeń wakacyjnych, część z nich nadal będzie dostępna w sprzedaży z myślą o pasażerach, którzy planują urlop wczesną jesienią. Będą oni mogli polecieć LOT-em m.in. do Aten, na Zakynthos, Korfu i na Santorini, czy do Olbii na Sardynii. Dane sprzedażowe w pierwszym miesiącu akcji #LOTnaWakacje pokazały, że Polacy chętnie decydują się na urlop za granicą. Już ponad 260 tys. osób zdecydowało się skorzystać z oferty LOT-u odwiedzając m.in. Chorwację, Grecję, czy Bułgarię. Dla wygody pasażerów, bezpośrednie połączenia oferowane są z dziesięciu lotnisk krajowych – Warszawy, Bydgoszczy, Lublina, Wrocławia, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Katowic i Rzeszowa. Bilety na wakacyjne połączenia LOT-u dostępne są w atrakcyjnych cenach.

Podstawą wrześniowej siatki LOT-u będą połączenia europejskie, ale pewne zmiany planowane są także na kierunkach dalekodystansowych. Rozwój siatki zależy od zainteresowania pasażerów, sprzyjających regulacji administracyjnych, oraz oczywiście stabilnej sytuacji epidemicznej. W miarę możliwości, od września br. polski przewoźnik powróci na wybrane trasy na Dalekim Wschodzie: m.in. do Pekinu czy do New Delhi.

– Myśląc o planach na jesień musimy pamiętać, że działamy nadal w realiach globalnej pandemii. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo pasażerów i załóg pokładowych. Śledzimy na bieżąco informacje o procedurach związanych z podróżowaniem i przypominamy o tym także naszym pasażerom. Planujemy utrzymanie wszystkich kierunków dostępnych w siatce połączeń, ale podobnie jak każdego innego przewoźnika na świecie, obowiązują nas obostrzenia międzynarodowe. W przypadku zmian rozkładu związanych z sytuacją epidemiczną, pasażerowie są informowani z odpowiednim wyprzedzeniem, otrzymają także możliwość dokonania bezpłatnej zmiany w swojej rezerwacji – dodaje Krzysztof Moczulski.

Dla zapewnienia pasażerom możliwości bardziej elastycznego zarządzania rezerwacją, LOT wprowadził nowe taryfy Flex Plus, obejmujące m.in. bezpłatną zmianę terminu wylotu (do 48h przed wylotem) i opcję zwrotu biletu w ciągu 24 h od zakupu.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji