5 gwiazdek od Mövenpick w Kołobrzegu

Autor tekstu: , Data publikacji:

Pochodząca ze Szwajcarii marka Mövenpick należąca do Accor wkracza do Polski. Grupa zawarła z Marvipol Development umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium, który powstanie w Kołobrzegu. Ekskluzywna i nowoczesna marka Mövenpick spełnia najwyższe standardy usług, dzięki czemu zapewni gościom luksusowe i innowacyjne udogodnienia, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu.

Accor, globalny lider branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności zawarł umowę franczyzową z Marvipol, doświadczonym deweloperem, na 266-pokojowy hotel Mövenpick Kołobrzeg. To jeden z pierwszych obiektów szwajcarskiej, pięciogwiazdkowej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce.

Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Mövenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym.

Hotel, który powstanie w strefie uzdrowiskowej w Kołobrzegu, jak na markę klasy premium przystało, charakteryzuje się doskonałą lokalizacją. Obiekt znajdzie się przy ulicy Sułkowskiego, a jego położenie w pierwszej linii brzegowej pozwoli gościom na bezpośrednie wyjście z hotelu na plażę. Mövenpick Kołobrzeg będzie oferował gościom 266 przestronnych pokoi, w większości z balkonami z pięknym widokiem na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa czy powierzchnia konferencyjna.

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego. specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb. Każda z chwil pozwala na zasmakowanie uroków życia w harmonii ze światem.

– Rynek hoteli segmentu premium rozwija się w Polsce dynamicznie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z silną, rozpoznawalną marką o światowym zasięgu, jaką jest Mövenpick.  W połączeniu z doskonałą lokalizacji obiektu, wysoką jakością usług gastronomicznych, ofertą SPA i rozwiązaniami przyjaznymi środowisku, chcemy zaproponować klientom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Obecność pięciogwiazdkowego obiektu w Kołobrzegu dopełni ofertę hotelową w najważniejszych miejscowościach wypoczynkowych nad polskim morzem i zaznaczy obecność Marvipol w tym regionie – mówi Grzegorz Kawecki z Marvipol Development S.A.

Powstała w 1973 roku szwajcarska marka Mövenpick swoim dziedzictwem w obszarze usług F&B sięga lat 40. XX wieku. Dziś posiada stale rosnące portfolio blisko 100 hoteli klasy premium w 26 krajach na całym świecie. Dla Mövenpick zwykłe czynności nabierają wyjątkowego i niezwykłego charakteru. Zapewnianie gościom ekskluzywnych i przyjemnych wrażeń przynoszących relaks i ukojenie sprawia, że małe gesty zyskują duże znaczenie. Czy to godzina czekolady każdego popołudnia, zaawansowana technologia umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb każdego gościa czy specjalnie przygotowane zdrowe i zabawne menu dla dzieci. Każdy z momentów pozwala gościom skosztować życia z harmonią dla innych, jak i dla całego świata. Mövenpick tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę dla wszystkich gości, partnerów biznesowych i pracowników. Zaangażowana w zrównoważone praktyki, z troską o lokalne społeczności, Mövenpick jest marką z rekordową liczbą najbardziej prestiżowych certyfikatów ekologicznych Green Globe na świecie.