– Bardzo cieszymy się na współpracę z firmą Mokotów Business & Airport Hotel Sp. o. o., jak i debiut marki Four Points by Sheraton w Polsce – powiedział Thomas Willms, wiceprezes sieci Starwood na Europę Środkowo – Wschodnią.
– Wraz z otwarciem Four Points by Sheraton w Warszawie zaoferujemy współczesny design i obsługę na dobrym poziomie w atrakcyjnej cenie – dodał.
Nowy hotel będzie miał 192 pokoje, dwie restauracje, centrum fitness i sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 500 m. kw. Jego lokalizacja umożliwi szybki dojazd zarówno do centrum miasta, jak i na lotnisko Chopina. Goście hotelu będą korzystać z wszystkich udogodnień charakterystycznych dla marki, w tym łóżka Four Points by Sheraton, bezpłatnej butelki wody w pokoju, czy szybkiego, bezprzewodowego dostępu do Internetu w miejscach publicznych. Filozofia marki Four Points zapewnia podróżnym wszystko to co jest ważne w podróży, czyli ponadczasowy design, nieskomplikowany komfort i przyjazne podejście do hotelarstwa.
Marka Four Points posiada ponad 200 hoteli na całym świecie. Hotel Four Points Warsaw Mokotów będzie pierwszym obiektem Starwood w segmencie obiektów klasy średniej i zwiększy portfolio sieci w Warszawie do czterech oraz siedmiu hoteli w Polsce.