– Cały kompleks wykończony jest z niezwykłą starannością, pokoje są przestronne i komfortowe, z cudownym widokiem z okien na otoczenie hotelu. W czasie kilkudniowych pobytów praktycznie nie można się nudzić, każdy znajdzie tu coś dla siebie – to jedna z takich opinii.
Nagroda portalu TripAdvisor przyznawana jest od 2010 roku i trafia w ręce obiektów, które stale otrzymują pochlebne recenzje od swoich gości. Certyfikat Jakości otrzymują firmy, które reprezentują perfekcyjny poziom obsługi, czego dowodem jest ich wysoka ocena i duża liczba przychylnych opinii w serwisie.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, tym bardziej że jest ono przyznawane pośrednio przez naszych Gości. Jest to powód do radości, ale również wielka odpowiedzialność dla całego zespołu, aby nie zawieść Państwa zaufania. Ten Certyfikat to docenienie ciężkiej całego zespołu i w jego imieniu bardzo dziękujemy wszystkim, którzy poświęcili czas na podzielenie się swoją opinią w serwisie TripAdvisor – skomentowała Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil.