Rejsy z Warszawy do Zielonej Góry startują w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek i niedzielę o 22:35 by wylądować na lotnisku Zielona Góra Babimost o 23:35. Połączenie z Zielonej Góry do Warszawy jest realizowane w poniedziałki, wtorki, środy, piątki i soboty o 05:45, by wylądować w Warszawie o godzinie 06:50. Rejs między Zieloną Górą a Warszawą trwa tylko godzinę, a czas przesiadki na Lotnisku Chopina w Warszawie na dalsze rejsy w większości kierunków europejskich niespełna 50 minut.
Tak przemyślany rozkład połączeń zapewni pasażerom z regionu województwa lubuskiego dostęp do najważniejszych miast w Europie, w tym do Londynu, Paryża, Luksemburga, Zurychu, Genewy, Monachium czy Amsterdamu. Jednak to nie wszystko. Dzięki nowej ofercie połączeń LOT-u do popularnych wakacyjnych kurortów w basenie Morza Śródziemnego, pasażerowie z Zielonej Góry mogą w tym roku planować urlop w chorwackich miastach Puli i Zadarze lub wybrać się w podróż do Barcelony czy Nicei.
– Taka oferta połączeń z Zielonej Góry to prawdziwa rewolucja. Do tej pory pasażerowie podróżujący z województwa lubuskiego mogli drogą lotniczą dotrzeć tylko do Warszawy. Dziś mają do dyspozycji kilkadziesiąt innych miast. Wczesnoporanne wyloty z Zielonej Góry i późnowieczorne powroty sprawiają, że podróż do Paryża, Pragi, Londynu czy Amsterdamu można odbyć w ciągu zaledwie jednego dnia, bez noclegu. Jesteśmy pewni, że taka propozycja spodoba się mieszkańcom Zielonej Góry i okolic – tłumaczy Rafał Milczarski, prezes LOT-u.
Z analiz przeprowadzonych przez LOT wynika, że rośnie również zapotrzebowanie na podróże z Europy do województwa lubuskiego. Znaczenie tego regionu na turystycznej i biznesowej mapie Europy z roku na rok rośnie w dynamicznym tempie.
Połączenie do Zielonej Góry jest 14 połączeniem LOT-u z lotnisk regionalnych. Oprócz tego połączenia LOT realizuje regularne rejsy między Warszawą a Szczecinem, Krakowem, Gdańskiem, Rzeszowem, Katowicami, Wrocławiem i Poznaniem; bezpośrednie rejsy z Krakowa do Gdańska oraz wkrótce uruchomi bezpośrednie połączenia z Krakowa do Chicago oraz Wrocławia, Lublina, Poznania i Gdańska do Tel Awiwu.