Marriott z narzędziem do wirtualnych inspekcji

Autor tekstu: , Data publikacji:

Marriott International nowe narzędzie, które usprawni organizację tzw. wirtualnych „site inspection” w czasie rzeczywistym. Specjalna aplikacja została zainstalowana na urządzeniach mobilnych dostępnych w ramach międzynarodowej komórki European Convention Network (ECN), w skład której wchodzi 14 hoteli konferencyjnych oraz jedna dedykowana osoba kontaktowa.

Do tej grupy zalicza się również warszawski Hotel Marriott. ECN ma na celu zapewnienie sprawnej, efektywnej kosztowo i kompleksowej obsługi dla wszystkich oragnizatorów spotkań przygotowujących regularne spotkania roczne lub półroczne oraz imprezy w Europie.

Każdy z 14 obiektów znajduje się w kluczowych lokalizacjach stolic w Europie, wyposażony został w urządzenie mobilne, bezprzewodowe słuchawki z mikrofonem oraz specjalne oprogramowanie, dzięki któremu możliwe jest pokazywanie przestrzeni hotelu na żywo. Wystarczy, że organizator wydarzenia wejdzie na stronę European Convention Network i wybierze hotel, który go interesuje. Ma równocześnie możliwość porównania kilku miejsc.

Wywołanie rozmowy zajmuje kilka sekund. Spotkanie można zorganizować od razu lub umówić się w dogodnym terminie, wysyłając zapytanie dostępne online. Niezależnie od tego gdzie klient się faktycznie znajduje, pracownik działu sprzedaży w dogodnym terminie może przejść wraz z urządzeniem przez sale konferencyjne, pokoje oraz restauracje, pokazując to co klienta najbardziej interesuje. Dodatkowe słuchawki gwarantują dobrą jakość dźwięku.

Co ważne, organizator spotkania nie musi ściągać i instalować żadnego oprogramowania. Wirtualny spacer odbywa się w czasie rzeczywistym na dowolnym jego urządzeniu mobilnym, przenośnym lub stacjonarnym komputerze.

Jako osoba odpowiedzialna za rynek międzynarodowy potrafię docenić zalety tego narzędzia. Zawsze staramy się pozyskać do Warszawy nowych klientów i zainteresować  naszym hotelem. Wierzę, że to narzędzie oraz bezpośrednia rozmowa podczas wirtualnego spaceru, pomoże przyspieszyć jego decyzję lub utwierdzi go w przekonaniu „tak, to w tym miejscu chcę zorganizować swoje wydarzenie!” Zdjęcia nie zawsze oddają możliwości hotelu a gotowe filmy, które go promuja niekoniecznie muszą pokazać to co naprawdę klienta interesuje – skomentowała Małgorzata Kowalczyk, International MICE Manager w warszawskim hotelu Marriott.