Meet The Bidder śladami trendów MICE i luxury travel

, Data publikacji:

Za nami kolejna edycja wydarzenia Meet The Bidder SMART Fairs, dedykowanego organizatorom branży MICE i wyjazdów luxury travel. Największa tegoroczna edycja – Grand Edition,  która odbyła się 23 listopada w hotelu Sound Garden Hotel Airport, gościła ponad 30 profesjonalnych dostawców branży MICE z całego świata oraz wielu polskich organizatorów wyjazdów żądnych branżowych nowinek i kontaktów.  

Do sukcesów organizatorów – firmy Travel Bidder – należy zaliczyć partnerstwo z siecią hoteli Barceló Hotels & Resorts Latinoamérica z Ameryki Południowej, która została Diamentowym Partnerem i Sponsorem gry MICE Bingo – atrakcyjnego konkursu dla najaktywniejszych gości ze strony kupujących. Co więcej, Krajem Partnerskim tej edycji zostały coraz popularniejsze wśród organizatorów Filipiny, a swoją obecnością zaszczyciła uczestników Ambasador Filipin – Patricia Ann Paez, wraz z attache Evelyn Vega. Partnerem medialnym tej edycji był luksusowy magazyn o podróżach All Inclusive.

Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: poranną dyskusję z udziałem międzynarodowych wystawców i gości specjalnych, oraz popołudniową, dedykowaną spotkaniom B2B między reprezentantami agencji incentive i biur podróży a wystawcami.

Poranna sesja, która została poprowadzona w sprzyjającej dyskusjom formule world café, dotyczyła bezpieczeństwa wyjazdów incentive. Wraz z organizatorami poprowadził ją Łukasz Szozda -założyciel i szef firmy Outlander – doradztwo i szkolenia, prowadzącej działalność doradczą i szkoleniową w zakresie bezpieczeństwa wyjazdów i misji zagranicznych.

– Kwestia bezpieczeństwa podróży dotyka całej branży i coraz częściej staje się tematem otwartych dyskusji branżowych na międzynarodowych targach. Przykładem są tegoroczne targi IBTM w Barcelonie, podczas których bezpieczeństwo stało się jednym z kluczowych tematów organizowanych tam „knowledge sessions”. Świat otwiera się na tę tematykę, zaczynamy mierzyć się z trudnymi pytaniami klientów, a odpowiedzialność, jaka spoczywa na organizatorach wyjazdów, niewątpliwie rośnie. Klienci sprawdzają podwykonawców także pod kątem bezpieczeństwa, zadając im trudne pytania, które nie mogą zostać bez odpowiedzi. Coraz ważniejsze staje się szkolenie personelu w zakresie udzielania pierwszej pomocy i także reagowania w sytuacjach kryzysowych. Świat nie pozostawia nam wyboru – musimy być przygotowani do reakcji na wiele nieoczekiwanych zdarzeń. Jednym z naszych celów było zachęcenie polskich organizatorów do pogłębienia wiedzy na ten temat wraz z ich zespołami i pilotami organizowanych przez nich wyjazdów – mówi Katarzyna Kałuża-Nawrot, dyrektor ds. rozwoju firmy Travel Bidder.

Na popołudniowe spotkania B2B przybyło grono polskich organizatorów wyjazdów z kilku miast. Niewątpliwą atrakcją dla nich była obecność reprezentantów ciekawych destynacji, m.in. takich krajów jak Gruzja, Włochy, Republika Dominikańska czy wiecznie modne Portugalia i Hiszpania. Na mapie popularnych krajów znalazła się także Mołdawia, Grecja, Austria i kraje bałtyckie, Japonia, Armenia, Sri Lanka, Malediwy, Seszele i Mauritius, a nawet Meksyk i Kostaryka oraz wiele innych. Nie zabrakło także przewoźników wyjazdów typu incentive – swoje stanowisko miały linie lotnicze Condor Air reperezentowane przez Discover the World oraz Qatar Airways. Wsród wystawców tej wyjątkowej edycji znalazły się nie tylko hotele i biura DMC, ale także Tourism Boards oraz Convention Bureaux z takich krajów i regionów jak Singapur, Republika Dominikańska, Katalonia czy Cypr.

Organizatorzy zadbali także o to, by umilić czas gościom oczekującym na spotkania z wystawcami. Podczas wydarzenia swoją ofertę zaprezentowała WirtualnaGra.pl zabierając gości w wirtualną podróż do wielu krajów prezentowanych podczas targów.
– Naszym zdaniem gogle VR to świetny gadżet, który można wykorzystać do promocji obiektów i destynacji. Idąc na spotkanie prezentacyjne z klientem można zabrać takie gogle ze sobą. Wrażenie np. pływania po jeziorze Inle w Birmie na pewno zapadnie w pamięć odbiorcy – oczywiście nie zastąpi samego wyjazdu, ale rozpali chęć podróży w to miejsce!  – podkreśla Marcin Lewandowski, Account Manager firmy Travel Bidder.

W ramach gry MICE Bingo wszyscy uczestnicy spotkań wzięli udział w losowaniu cennych nagród – w tym voucherów na tygodniowe pobyty w atrakcyjnych destynacjach, ufundowanych przez zagranicznych partnerów. Niespodzianek było tak wiele, że samo ich wręczanie przedłużyło się o pół godziny.

Travel Bidder planuje kolejne wydarzenia z serii Meet the Bidder SMART Fairs for MICE and Luxury Travel Professionals już w marcu i czerwcu przyszłego roku. Pytania do organizatorów można kierować na adres: office@travel-bidder.com, a więcej informacji i zdjęć z eventów znaleźć  można pod adresem www.meet-the-bidder.com.