François Delattre jest częścią Louvre Hotels Group od ponad 16 lat. Swoją karierę rozpoczął w paryskiej centrali sieci, by następnie pracować poza Francją jako osoba odpowiedzialna za integrację i nowe otwarcia hoteli działających pod markami LHG na całym świecie, w tym w Maroku, Brazylii oraz w Indiach. W 2019 roku przejął nadzór operacyjny nad regionami polskim i niemieckim jako Director Integration Management, kontynuując zarazem rozpoczęte wcześniej projekty integracyjne. Od 2021 roku realizował swoje zadania na stanowisku Director of Operations – Europe. Teraz otrzymał nowe obowiązki jako Vice President International Operations Europe i jest odpowiedzialny za pozycjonowanie strategiczne i optymalizację działalności hoteli Louvre Hotels Group (własnościowych, dzierżawionych i zarządzanych) w Polsce, Niemczech i Austrii oraz w Anglii, krajach Beneluksu, Hiszpanii i Włoszech.
– Z dumą i radością podejmuję się nowych wyzwań. Jestem przekonany, że doświadczenie, które zdobyłem, nadzorując operacyjne nasze obiekty w Polsce, Niemczech i Austrii, uda się przełożyć na pracę z hotelami w nowych regionach. Wiem, że i tutaj mogę liczyć na zaangażowanie pasjonatów hotelarstwa z krwi i kości, którzy współtworzą wszystkie zespoły Louvre Hotels Group w Europie – mówi François Delattre, Vice President International Operations Europe, Louvre Hotels Goup.
Emila Gajda związała się z Louvre Hotels Group w 2005 roku. Zaczynała jako recepcjonistka w ówczesnym hotelu Kyriad Prestige. Po trzech latach awansowała na stanowisko kierowniczki recepcji w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group. W 2015 roku zajęła stanowisko kierowniczki działu rezerwacji, a od 2017 roku jako Group Reservation Manager była odpowiedzialna za kontraktowanie grup turystycznych we wszystkich własnościowych hotelach sieci w Polsce. W 2022 roku przeszła do działu MICE, gdzie zyskała doświadczenie w sprzedaży konferencji w Golden Tulip. Teraz podjęła nowe wyzwania jako dyrektorka sprzedaży w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group.
Weronika Wójtowicz rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w hotelu Campanile Warszawa w 2019 roku. Po ponad dwóch latach otrzymała awans na stanowisko kierowniczki zmiany, po czym awansowała na zastępczynię kierowniczki recepcji w hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, gdzie pełniła też obowiązki kierowniczki recepcji przy otwarciu hotelu po renowacji. Po półtora roku powróciła do hotelu Campanile na stanowisko kierowniczki recepcji.
Przygoda Adama Romanowskiego z Louvre Hotels Group rozpoczęła się od stanowiska recepcjonisty w hotelu Première Classe Warszawa. Już po roku otrzymał awans na stanowisko kierownika zmiany w Campanile Warszawa, gdzie spędził w sumie cztery i pół roku, również jako kierownik recepcji. W czerwcu tego roku rozpoczął pracę jako manager hotelu Première Classe Warszawa.