Promocyjne bilety w Intercity od 19 PLN

Autor tekstu: , Data publikacji:

W ramach kolejnej odsłony kampanii "Dbamy o dobre relacje", narodowy przewoźnik każdego dnia promocji będzie wprowadzał do sprzedaży nową pulę biletów. Ceny biletów będą zaczynać się już od 19 zł na pociągi kategorii TLK i IC oraz od 49 zł na połączenia obsługiwane składami Pendolino.

Najnowsza promocja PKP Intercity to nie tylko znakomity sposób na oszczędność, lecz także okazja do zacieśnienia więzi z najbliższymi i odkrycia nowych miejsc. Kontynuując starania o budowanie dobrych relacji, narodowy przewoźnik przygotował specjalną pulę biletów dostępnych na przejazdy od 4 do 26 kwietnia. W tym czasie codziennie na stronie internetowej www.intercity.pl//promobilet będzie pojawiała się nowa pula promocyjnych biletów. Dzięki temu pasażerowie każdego dnia promocji będą mieli szansę na skorzystanie z usług PKP Intercity w atrakcyjnej cenie. Przewoźnik zachęca do regularnego sprawdzania oferty i korzystania z dostępnych okazji.

Kampania „Dbamy o dobre relacje” to poza atrakcyjną ofertą cenową, również nasze zobowiązanie do tworzenia przyjaznej atmosfery podczas podróży, dbania o komfort i bezpieczeństwo, a także dostarczania usług najwyższej jakości. Chcemy aby dzięki PKP Intercity to co dalekie, stawało się dla naszych pasażerów bliskie. W ubiegłym roku przewieźliśmy ponad 68 mln podróżnych, co jest najlepszym wynikiem w historii spółki. W tym roku mamy zamiar poprawić ten wynik – mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.

Warto podkreślić, że oferta promocyjna obejmuje również przejazdy w pierwszej klasie. Dzięki temu podróże w wyższym standardzie stają się bardziej przystępne. Co istotne, promocja łączy się także z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej, najniższe ceny wyniosą dla poszczególnych grup odpowiednio: studenci (ulga 51%) – już od 9,31 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 24 zł w pociągach kategorii EIC i EIP, seniorzy i uczniowie (ulga 37%): od niespełna 12 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 30,87 zł w kategoriach EIC i EIP.

PKP Intercity konsekwentnie rozszerza możliwości zakupu biletów. Poza własną aplikacją mobilną przewoźnika „PKP Intercity” i jego stroną internetową intercity.pl, bilety można kupić za pomocą popularnych platformach takich jak: mPay, e-podroznik.pl, KOLEO, SkyCash, Jakdojade oraz lataj.pl.

Zwiększonej puli biletów w niższych cenach towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Prosta droga do taniego podróżowania”. Hasło kampanii nawiązuje do tekstu utworu muzycznego „Drogi proste” Kwiatu Jabłoni, który jest dźwiękowym motywem muzycznym całej kampanii w TV, radio i wybranych formatach digitalowych. Od 4 kwietnia w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot zachęcający do podróżowania pociągami. Przekaz o biletach w super cenach wzmacniany będzie również reklamą w radiu i na billboardach. Działania offline będą wspierane w kanałach digital.