Radisson Collection Hotel z nagrodą the World Luxury Hotel Award

Autor tekstu: , Data publikacji:

Podczas corocznej ceremonii wręczenia nagród na Mauritiusie 9 października, międzynarodowa kapituła uhonorowała Radisson Collection Hotel, Warszawa statuetką w regionalnej kategorii The Luxury City Hotel. Międzynarodowe jury wyłoniło zwycięzców spośród hoteli, które otrzymały najwięcej głosów w internetowym plebiscycie trwającym od 2 do 22 sierpnia. Nagrodę odebrał Marco Eichhorn, Dyrektor Generalny Radisson Collection Hotel, Warszawa.

Ustanowiona w 2006 r. nagroda The World Luxury Hotel Awards zapewnia międzynarodowe uznanie zarówno gości, jak i przedstawicieli branży hotelarskiej. Ponad 300 000 osób głosuje każdego roku w ciągu czterech tygodni, aby wybrać zwycięzców w ponad 100 różnych kategoriach. Nagrody przyznawane są w skali kraju, regionu, kontynentu i świata. Zwycięzcy wybierani są w publicznym głosowaniu online, co zapewnia uznanie, które odzwierciedla ciężką pracę i poświęcenie wykazywane każdego dnia przez wszystkich pracowników hoteli. „Wiele czynników ma wpływ na wybór zwycięzców – między innymi marka, lokalizacja oraz ogólna satysfakcja Gości na podstawie recenzji online” – mówi Jana Stoman, Dyrektor Wykonawcza The World Luxury Hotel Awards.

Radisson Collection Hotel, Warszawa położony jest w biznesowej dzielnicy Warszawy, zaledwie kilka kroków od Starego Miasta, obiektów kulturalnych i głównych biur. Każdy z 309 pokojów i apartamentów posiada współczesny wystrój wzbogacony designerskimi akcentami, a pokoje na wyższych piętrach oferują spektakularny widok na stolicę Polski. Radisson Collection Hotel, Warszawa posiada również nowoczesne zaplecze do organizacji różnego rodzaju wydarzeń, wspaniałą restaurację serwującą lokalne przysmaki z tętniącym życiem lobby barem oraz wyjątkowe centrum fitness z basenem, strefą spa oraz siłownią. Te wszystkie udogodnienia sprawiają, że można poczuć w nim prawdziwe doświadczenie luksusowego hotelu miejskiego.

„Gratulujemy tegorocznym zwycięzcom. Prawdziwy luksus nie jest łatwy do osiągnięcia. Potrzeba bardzo efektywnego i oddanego personelu, który jest gotów pójść o krok dalej, aby zapewnić każdemu z Gości poczucie opieki i świadomości, że każda sytuacja zostanie odpowiednio rozwiązana. To jest definicja luksusu. To właśnie sprawia, że zwycięzcy wyróżniają się na tle innych” – mówi Michael Hunter-Smith, Dyrektor Marketingu The World Luxury Awards.