Trzeci Jarmark Turystyczny GAR

Autor tekstu: , Data publikacji:

GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce, 19 lutego w hotelu Andersia w Poznaniu zorganizowało trzeci wspólny jarmark turystyczny.

Trzynaście polskich rep-ów: Asiste, Aviareps, Mice Expert, Multisolution, Polhotrep, STR CEE, Travel Advance, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, Turismo de Portugal, TT Line oraz Air Arabia zjednoczyło swoje siły w realizacji imprezy wyjątkowej promocyjnej. Partnerem jarmarku byli: Turismo de Portugal, biuro promocji emiratu Ras Al Khaimah, linie lotnicze Condor, TT Line, hotel Andersia oraz Poznańska Organizacja Turystyczna.

Jarmark to innowacyjne wydarzenie branżowe, które redefiniuje sposób nawiązywania kontaktów w świecie turystyki. W spotkaniu wzięło udział 13 firm reprezentujących łącznie ponad 80 biznesów turystycznych z całego globu, w tym narodowe organizacje turystyczne, linie lotnicze, sieci hotelowe oraz DMC. Zamiast sztywnych spotkań biznesowych Jarmark GAR oferuje bardziej swobodną atmosferę, sprzyjającą wymianie doświadczeń i budowaniu relacji między przedstawicielami branży a biurami podróży.

Uczestnicy wydarzenia – wyselekcjonowani, najbardziej aktywni pracownicy poznańskich biur podróży – otrzymali imienne zaproszenia, co podkreśla ekskluzywny charakter spotkania. Wieczór obfitował w atrakcje, łącząc przyjemne z pożytecznym: uczestnicy mogli liczyć na inspirującą dawkę wiedzy od partnerów, a także na liczne upominki rozdawane podczas loterii.

Polski rynek przedstawicielstw turystycznych rozwija się w imponującym tempie, a Jarmark jest kolejnym krokiem w kierunku zacieśniania współpracy w ramach GAR. Dzięki takim inicjatywom branża turystyczna w Polsce zyskuje nowe możliwości rozwoju i lepsze wsparcie dla biur podróży.

Już postanowiono, że kolejna edycja Jarmarku odbędzie się w Krakowie – wydarzenie chętnie wyrusza poza Warszawę, odwiedzając inne miasta, by poszerzać biznesowe horyzonty, dotrzeć z przekazem do nowych odbiorców i lepiej poznać lokalną branżę. Co ciekawe, firmy reprezentujące GAR na co dzień często są dla siebie konkurencją, jednak w ramach Jarmarku łączą siły – efekt synergii działa niezwykle korzystnie na rozwój biznesu i umacnianie relacji w branży turystycznej.

GAR istnieje jako  konsorcjum polskich GSAs (General Sales Agents) i rep-ów od stycznia 2018 roku . Konsorcjum powstało w celu zacieśnienia współpracy, prowadzenia wspólnej polityki w zakresie realizacji tzw. fam tripów dla biur podróży, kreowania etycznych wzorców i wyeliminowania nieuczciwych praktyk biur podróży wobec  zagranicznych partnerów, promowania na świecie polskiego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania. Biura zrzeszone w GAR koordynują swoje plany, aby uniknąć spiętrzeń imprez.  GAR oferuje współpracę z wiarygodnymi zagranicznymi firmami turystycznymi, pragnącymi realizować usługi turystyczne dla polskich biur podróży.  Promocja firm zrzeszonych w GAR generuje wymierne korzyści wszystkim uczestnikom biorącym udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.