Każda z restauracji będzie proponować trzy benefity takie jak np. atrakcyjne zniżki na posiłki, bezpłatne dania dla dzieci, deski serów, kieliszek wina czy atrakcyjne rabaty na masaże. Benefity będą dostosowane do potrzeb gości poszczególnych restauracji.
– W przeciągu ostatniego roku, w naszym regionie, wydatki członków programu SPG w hotelowych restauracjach i barach wzrosły dwukrotnie – ogłosił Steven Taylor, wiceprezes ds. marketingu, Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. – Naszą odpowiedzią i podziękowaniem za te wyniki jest wprowadzenie w życie programu Potrójne Korzyści z SPG, pierwszej globalnej kampanii marketingowej promującej usługi gastronomiczne, zaprojektowanej tak, aby nasi goście mieli jeszcze więcej powodów do cieszenia się z członkostwa w programie SPG. Wierzymy, że zaproponowane przez nas benefity sprawią, że goście będą jeszcze bardziej skłonni do okrycia wyjątkowych smaków jakie oferujemy w naszych restauracjach i barach na całym świecie – dodał Steven Taylor.
Rewolucja w programach lojalnościowych – SPG wkracza do świata kulinariów
Sieć Hoteli Starwood proponuje posiadaczom kart programu SPG® zniżki do 30% w ponad 870-ciu najlepszych restauracjach i barach należących do Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. Jest to pierwszy program lojalnościowy w branży, który pozwala gromadzić punkty podczas pobytów w restauracjach. Aby goście mogli być na bieżąco ze wszystkimi promocjami powstała nawet strona internetowa www.spg-restauracje.pl oraz spg.com/restaurantsandbars z informacjami na temat ofert wszystkich restauracji i barów biorących udział w programie.
Oprócz zniżek, członkowie SPG® mogą korzystać z comiesięcznych tematycznych promocji w restauracjach i barach hoteli uczestniczących w akcji. W wybranych hotelach przewidziane są dodatki dla członków SPG® Gold oraz Platinum w postaci napojów oraz deserów bądź darmowych biletów na hotelowe przyjęcia. Rodziny zaś, które odwiedzają restauracje mogą korzystać z np. z darmowych deserów dla dzieci oraz czterech dań w cenie trzech. Promocje zmieniają się co miesiąc stąd warto śledzić informacje zawarte na stronie internetowej programu.
Członkowie SPG® odwiedzający i korzystający z usług restauracji oraz barów Starwood Hotels & Resorts mogą również zbierać kolejne punkty Starpoints® podczas każdej ich wizyty, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody.
Starwood Preferred Guest® (SPG®)
SPG® to innowacyjny program lojalnościowy dla stałych klientów sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, w którym członkowie zbierają punkty Starpoints® i wymieniają je na wspaniałe nagrody. Skupiając się na jego członkach, program SPG® daje możliwość, aby goście doświadczali nowych i wyjątkowych doznań. Członkowie SPG® zbierają punkty Starpoints® po każdej nocy spędzonej w jednym z hoteli sieci Starwood oraz po wizytach w hotelowych restauracjach i barach. Zarobione punkty można wymienić na darmowe noclegi w ponad 1000 hoteli na całym świecie, loty ponad 350. liniami lotniczymi, podniesienie kategorii pokoi, nagrody rzeczowe oraz wiele więcej.