Sieć Mercure na nowo

Autor tekstu: , Data publikacji:

Grupa Hotelowa Orbis i jej partner strategiczny Accor, wprowadzają zmiany w sieci Mercure. Marka ta od 2013 roku zmienia swoje pozycjonowanie, które koncentruje się na czterech obszarach: szybki rozwój, całkowita zmiana oferty, wprowadzenie Globalnej Gwarancji Jakości, nowa identyfikacja wizualna i szeroko zakrojona kampania promocyjna.

W hotelach marki rozpoczęto już wprowadzanie nowego wystroju lobby według koncepcji, dotychczas rzadko spotykanej w hotelach klasy średniej. Na nowo opracowano także zasady dotyczące usług gastronomicznych. Wprowadzona została nowa karta win „Cave et Saveur”, w której prezentowane są wina lokalne. Stworzono trzy koncepcje usług gastronomicznych: Cuisine Lounge – samoobsługowa strefa, z której goście mogą skorzystać przez całą dobę; Restaurant Lounge – charakteryzujące się nowym podejściem do lokalnych tradycji kulinarnych oraz Bar Lounge – ciepłe przytulne miejsce o miłej atmosferze.

EasyWORK, kolejny element wzbogacenia oferty, jest adresowany jest do klientów biznesowych, którym oferowane są specjalne, modułowe miejsca do pracy wraz z lekkim posiłkiem, sprzętem i dostępem do internetu. Będzie ono dostępne w wybranych hotelach marki Mercure usytuowanych w pobliżu stacji kolejowych, lotnisk i znaczących ośrodków biznesu.