Yes będą świadczyć usługi wyłącznie biurom podróży, podpisały korzystny kontrakt z biurem Itaka, który w stu procentach pokrywa możliwości nowego przewoźnika. Loty odbywać się będą z Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Szczecina oraz Krakowa. Głównym, wykorzystującym 80 procent przelotów, kierunkiem będzie Turcja, z czterema destynacjami. Pozostałe kierunki to Egipt, Tunezja i Grecja, zaś zimą Wyspy Kanaryjskie. Co ważniejsze właśnie, bo znacznie bardziej trudne do zrealizowania, sezon zimowy Yes Airways mają zabukowany już w 50 procentach.
Flotę linii stanowić będą dwa szesnastoletnie Airbusy A320. Każdy będzie miał 188 miejsc w standardzie ekonomicznym. To pierwsze maszyny europejskiego koncernu, jakie będą latać w polskich barwach. Dotychczas Airbus obecny był na naszym rynku jedynie w relacjach inwestorskich. Yes Airways będą 354 linią wykorzystującą samoloty koncernu, model A320 jest wśród przewoźników czarterowych najbardziej popularnym samolotem – sprawdza się w ponad 60 procentach firm.
Jak stwierdził prezes linii, Jacek Łyczba, zarząd liczy, że firma wyjdzie na plus już po pierwszym roku działalności.