– Ta nagroda jest wyrazem uznania dla wspaniałej pracy naszego zaangażowanego zespołu, obsługującego klientów zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów podczas podróży między Europą a Azją – mówi Juha Järvinen, dyrektor handlowy Finnaira.
World Airline Awards są uznawane za najważniejszy wyznacznik poziomu zadowolenia klientów z usług linii lotniczych z całego świata. W ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów bada się ich wrażenia z wszystkich etapów podróży z daną linią lotniczą, zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu. Oceniane są: odprawa oraz wejście na pokład samolotu, wygoda foteli, czystość kabiny, jakość posiłków, pokładowy system multimedialny i standard obsługi na pokładzie. Ankiety zostały przeprowadzone w ponad 200 liniach lotniczych od największych międzynarodowych linii do niewielkich krajowych przewoźników oraz umożliwiły obiektywną ocenę standardów w ponad 40 obszarach najważniejszych produktów i usług linii lotniczych.